خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد حیاط مدرسه

انشا در مورد حیاط مدرسه

انشای ادبی درباره حیاط مدرسه

انشا درباره حیاط مدرسه

در این پست انشای زیبا و خواندنی در مورد حیاط مدرسه قرار داده شده است. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا حیاط مدرسه

مدرسه ما حیاط بزرگی دارد. در زنگ های ورزش بیشترین لذت را با بازی در حیاط مدرسه می بریم. از فوتبال و والیبال و بدمینتون گرفته تا وسطی و گرگم به هوا بازی کردن! آن روز در زنگ ورزش، مسابقه دو داشتیم از این سر حیاط مدرسه تا آن سر حیاط . معلم ورزش تا سوت را به صدا درآورد با آخرین سرعت شروع به دویدن کردیم. حیاط مدرسه مان آنقدر بزرگ بود که همگی بدون برخورد به بکدیگر می دویدیم.

آن روز مسابقه را نبردم ولی آن قدر انرژی داشتم و شاد بودم که حد نداشت! زنگ ورزش با تمام خوشی هایش تمام شد و زنگ تفریح به صدا درآمد. زنگ تفریح برای ما دست کمی از زنگ ورزش نداشت! ما تمام تفریحاتمان را در زنگ تفریح در حیاط انجام می دهیم.

نظافت حیاط مدرسه به عهده همه ما دانش آموزان مدرسه است. تمام حواسمان جمع هست تا مبادا حیاط مدرسه چهره ای آشفته و ناپاک به خود بگیرد. البته گاهی بعضی ها خواسته یا ناخواسته زمین مدرسه را پر از زباله می کنند و نظافت را رعایت نمی کنند.

در گوشه ای از حیاط مدرسه مان بوفه ای وجود دارد که خوراکی هایمان را از آنجا می خریم. گاهی آنقدر شلوغ می شود که زنگ می خورد و بدون خوردن چیزی راهی کلاس درس می شویم! البته آب سرد کن حیاط هم در اوایل پاییز و بعد از بهار آنقدر شلوغ میشود که به سختی می توانیم آب خنک بنوشیم! البته اگر خودمان آب خنک و لقمه از خانه به مدرسه ببریم مشکل بوفه و آب سردکن هم حل می شود!!

خلاصه حیاط مدرسه ما با دیوارهای رنگی و نقاشی شده اش آن قدر برایمان جذاب است که گاهی دلمان نمی خواهد به کلاس برویم و مجبور می شویم با سوت های تذکرآمیز ناظم به اجبار راهی کلاس شویم. حیاط مدرسه قلب مدرسه است!

انشای درباره مدرسه رویایی من

انشا حیاط مدرسه / دانشچی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *