خانه » مهارت نوشتاری » انشا از زبان کولر

انشا از زبان کولر

انشای دانش آموزی از زبان کولر

انشا از زبان کولر

انشای دانش آموزی از زبان کولر به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

انشا ادبی از زبان کولر

آن چیست که در گرمای تابستان، به آن باد بهشتی می‌گویند؟ درست است، کولر! از روزی که آدم‌ها به جستجوی راهی برای کاهش دمای هوا و ایجاد آسایش در محیط‌های گرم پرداختند، اختراع کولرهای هوا به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در زندگی روزمره صورت گرفت. من یکی از انواع کولرهایی هستم که در جهان وجود دارند. من با آب کار می‌کنم و با کولر گازی‌‌ای که در دیوار روبه‌رویی من وجود دارد، دائم در حال رقابتم. باید اعتراف کنم که تا این مرحله از مسابقات تابستانی، او پیروز شده است.

به عنوان یک کولر آبی، من نیاز به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای دارم تا بتوانم با رقیبم، رقابت کنم. با این حال من تلاش می‌کنم به اعضای خانواده، هوایی تازه و خنک ببخشم. البته نمی‌توان نادیده گرفت ‌که ساعات کاری من بیشتر از کولر گازی است. من ۳ فصل از سال را خواب هستم‌. تاکنون نام این نوع خواب را در هیچ یک از کتاب‌ها ندیده‌ام. زمانی که فیلم اژدها را در تلویزیون پخش می‌کنند، با خود می‌اندیشم که اگر یک روزی در مبارزه‌ی کولر و اژدها شرکت کنم، می‌توانم با آتش او مقابله کرده و پیروز شوم. با آن که فواید بسیاری در زمان گرما دارم اما برای کودک خانواده مضر هستم. چشم‌های من را در اتاق او بسته‌اند، زیرا اگر باد به او بخورد، مریض می‌شود.

می‌توان گفت که ما کولرها به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ تکنولوژی مدرن، نه تنها در کاهش دما و افزایش رطوبت هوا تاثیرگذار هستیم، بلکه به دلیل اثرات متعدد و سودمندی که داریم، به عنوان یکی از ابزارهای ضروری در زندگی امروزی شناخته می‌شویم‌. از این رو، اهمیت و نقش ما در ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای انسان‌ها بی‌اهمیت نیست. با اخباری که در تلویزیون مشاهده کرده‌ام، متوجه شدم که علم بسیار پیشرفت کرده است و ممکن است تا چند سال آینده تمامی کولرهای آبی از بین بروند. با آن که این خبر بسیار ترسناک به نظر می‌رسید، به این امر پی بردم که من وظیفه و مسئولیت خود را به بهترین نحو انجام داده‌ام و حال نگرانی‌ای برای پایان کار خود ندارم.

موضوعات پیشنهادی انشاهای دانش آموزی

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *