خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد ستاره دنباله‌ دار

انشا در مورد ستاره دنباله‌ دار

انشا دانش آموزی درباره ستاره دنباله‌ دار

انشا در مورد ستاره دنباله‌ دار

انشا با موضوع ستاره دنباله‌دار به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا ستاره دنباله‌ دار

 به نظر من آسمان شب با آن همه ستاره مانند یک دشت بزرگ با گل‌های درخشان است. همیشه وقتی به آسمان نگاه می‌کنم منتظرم تا یک ستاره دنباله‌ دار از اسمان رد شود و من آرزوهایم را به او بگویم تا برآورده شوند. چون شنیده‌ام اگر با دیدن ستاره دنباله‌دار آرزو کنیم آن خواسته ما زودتر برآورده میشود. شاید ستاره دنباله‌دار با سرعت زیادی که دارد زودتر آرزویمان را به خدا می‌رساند.

یادم می‌آید یک شب که در ماشین همراه با پدرم به سفر می‌رفتیم تمام آسمان از ستاره‌ها می‌درخشید. ناگهان یک ستاره دنباله‌دار از جلوی چشم ما رد شد و من سریع آرزد کردم. این اولین باری بود که ستاره دنباله دار می‌دیدم. از آن شب همیشه وقتی به آسمان نگاه میکنم دوست دارم یک ستاره دنباله‌دار ببینم. دفعه دومی که این ستاره را را دیدم در کویر بود. زیبایی آسمان کویر غیر قابل وصف است زیرا هوای پاک و بدون آلودگی نوری کویر باعث می‌شود ستاره‌ها بیشتر نمایان شوند.

همه‌ی ستاره‌ها زیبا هستند. بعضی از آن‌ها خیلی نورانی دیده می‌شوند مانند ستاره قطبی. یک سری از ستاره‌ها چشمک می‌زنند یا برخی دیگر با کنار هم قرار گرفتن، صورت‌های فلکی را تشکیل میدهند مانند صورت فلکی خوشه پروین، که با چشم غیر مسلح نیز از آسمان دیده می‌شود. اما دیدن ستاره دنباله‌دار ذوق دیگری دارد زیرا همیشه در آسمان نیست و اگر شما خوش شانس باشید  زمانی که به آسمان شب نگاه می‌کنید ممکن است یکی از آن‌ها را که در حال عبور است را ببینید.

موضوعات پیشنهادی برای انشا دانش آموزی

انشا اختصاصی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *