خانه » بررسی و معرفی » چاپ و پرینت آسان

چاپ و پرینت آسان

چاپ و پرینت آسان

همونطور که می‌دانید ما روزانه با مشاغل و کارهایی درگیر هستیم که نیازمند وجود چاپ و پرینت از مدارک، اسناد، جزوات، مقالات، کتاب‌ها و غیره هستند. بسیار مهم است که چاپ این موارد را از طریق چاپگرهای مرغوب و پرینترهای با کیفیت انجام دهید تا در نهایت متون چاپ شده کاملاً واضح و خوانا باشند و از همه نظر مورد تایید واقع شوند. هرچند که مراکز چاپ پرینت بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند اما همه آنها قادر به چاپ سریع و با کیفیت نیستند و برخی از آنها سفارش را در مدت زمان طولانی‌تری آماده کرده یا اینکه کیفیت آن را کاهش می‌دهند.

اگر شما هم سفارش چاپ جزوه، پرینت رنگی یا هر چیز دیگری دارید می‌توانید به ما اعتماد کنید و سفارشتان را به ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان با بالاترین کیفیت ارائه دهیم. جهت اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سفارش چاپ و پرینت

دانشجویان و دانش آموزان همگی در مراحل مختلف تحصیل قطعاً نیازمند چاپ، تحقیق و پژوهش در مورد مقالات و یا حتی پرینت مدارک و اسناد مختلفی خواهند شد. گذشته از مقاطع تحصیلی، دفاتر اسناد رسمی و انواع شرکت‌ها و بانک‌ها برای تکمیل پرونده‌ها و ثبت نام افراد نیازمند مدارک و اسنادی هستند که برخی از آنها پرینت گرفته می‌شوند و برخی دیگر باید حتماً چاپ شوند از این رو اهمیت چاپ و پرینت بیشتر از پیش نمایان می‌شود. اگر چاپ و پرینت متون و مطالب و وارد مختلف را به ما بسپارید از مزایای مختلف بهره‌مند خواهید شد که به شرح زیر هستند:

  • کیفیت چاپ و پرینت

در مجموعه ما چاپ و پرینت در کیفیت بسیار بالایی انجام می‌شود چرا که دستگاه‌های پرینتر فوق العاده عالی و با کیفیت که مرغوبیت و اصالت فوق العاده‌ای دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیار مهم است که چاپ انواع متون و مطالب مختلف با کیفیت بالا انجام شود چرا که خوانایی و رنگ پرینت و چاپ می‌تواند باعث جلب توجه افراد بسیار زیادی شود و منظور شما را به مخاطب خیلی بهتر برساند. به عنوان مثال بروشورها و کاتالوگ‌ها از مواردی هستند که کیفیت چاپ بر روی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا فونت کوچک و بزرگ بسیار زیادی در آنها به کار رفته بنابراین چاپ ریزترین موارد نیز باید با نهایت ظرافت و خوانایی و رنگ واضح انجام شود.

  • چاپ رنگی و سیاه و سفید

متون و تصاویری وجود دارند که باید به صورت رنگی و یا سیاه و سفید به چاپ یا پرینت برسند. قطعاً نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که مشتریان هنگام ثبت سفارش حتماً عنوان کنند که چاپ آنها به صورت رنگی باشد یا سیاه و سفید. با این وجود ما در مجموعه بلوچاپ انواع پرینترها را جهت چاپ و پرینت جزوه و پرینت‌های رنگی داریم و می‌توانیم این کار را با بهترین نحو ممکن انجام دهیم. حتماً دیده‌اید نقشه‌ها و تصاویری که باید به صورت رنگی چاپ شوند تا در آنها آب‌ها و مرزهای مختلف با رنگ قرمز و آبی مشخص گردند. پرینترهای رنگی ما چاپ را با بالاترین کیفیت و شفافیت و وضوح کامل در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

چاپ رنگی و سیاه و سفید

  • تحویل سریع سفارشات چاپ و پرینت

اگر برای چاپ و پرینت جزوه، مقاله، کتاب، اسناد و مدارک و غیره عجله دارید زمان را هدر ندهید و فوراً سفارش خود را ثبت کنید. مطمئن باشید که ما در کمال صحت و حفظ کیفیت و مرغوبیت سفارشتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاضر و آماده تحویل خواهیم کرد. مجموعه ما دارای پرینترهای مختلف و بسیار زیادیست که سفارشات انبوه را پذیرفته و به سرعت انجام می‌دهد. پس اگر دانشجو هستید یا برای چاپ و پرینت موارد مختلف عجله دارید اصلاً نگران نباشید؛ زیرا تیم حرفه‌ای ما بلافاصله پس از ثبت سفارش شما دست به کار می‌شوند تا رضایت شما را به دست آورند.

  • هزینه چاپ و پرینت

چاپ و پرینت مقالات و جزوات معمولاً هزینه مختلف و متفاوتی دارد و این تفاوت هزینه به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. از مهمترین عوامل تاثیرگذار در هزینه چاپ و پرینت مربوط به نوع چاپ و حجم آنها دارد. به عنوان مثال اگر سفارش شما چاپ تصاویر و نقشه‌های رنگی باشد، قطعاً هزینه آن بیشتر از چاپ و پرینت چند مدرک و اسناد خواهد بود. نکته قابل توجه در رابطه با حجم چاپ این است که مجموعه ما چاپ انبوه و بسیار زیاد مثل چاپ کتاب را با قیمت عمده حساب کرده و هزینه‌ای مناسب از شما دریافت خواهد کرد. سایز چاپ نیز عامل دیگری است که می‌تواند هزینه نهایی را کاهش یا افزایش دهد. هرچه سایز کاغذی که در آن چاپ و پرینت انجام می‌شود کوچکتر باشد هزینه آن نیز کمتر خواهد شد و بالعکس.

  • صحافی چاپ و پرینت

صحافی به معنای مرتب و تهیه کردن جلد برای جزوات و متون چاپ شده است بنابراین اگر شما سفارشتان را همراه با صحافی ثبت کنید قطعاً هزینه‌ای مضاعف بر هزینه چاپ پرینت در بر خواهد داشت. در واقع این شما هستید که تعیین می‌کنید صحافی برای مقالات جزوات پایان نامه یا هر چیز دیگری انجام شود یا خیر. همچنین می‌توانید جنس و رنگ جلد را برای صحافی انتخاب نموده و شخصی‌سازی کنید. هزینه صحافی پایان نامه و جزوات نیز قابل استعلام بوده و شما می‌توانید از قبل آن را با کارشناسان و مشاورین بلوچاپ توافق کنید. هیچگونه محدودیتی در چاپ و پرینت سفارشات شما وجود ندارد. از این پس کافیست سفارشات چاپ خود را به تیم قدرتمند و پرسرعت ما بسپارید.

چاپ و پرینت

کلام پایانی

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر می‌دانید که چاپ پرینت انواع متون جزئی از زندگی ما شده و روزانه ممکن است به وفور به آن نیاز داشته باشیم اما اینکه بتوانید چاپ و پرینت موارد مختلف را به مجموعه قابل اعتماد و خوش قول بسپارید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پس زمان را هدر ندهید و هم اکنون برای چاپ و پرینت جزوه و صحافی انواع مقالات و پایان نامه سفارشتان را ثبت کنید. مطمئن باشید که با بالاترین کیفیت و سرعت عمل آماده تحویل به شما خواهد بود. جهت استعلام از هزینه چاپ و پرینت نیز می‌توانید با مشاورین ما از طریق شماره تماس‌های زیر در ارتباط باشید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *