خانه » آگهی رپورتاژ » انتخاب مطمئن هتل‌ها در شرایط شیوع کرونا

انتخاب مطمئن هتل‌ها در شرایط شیوع کرونا

هتل‌ها مطمئن در شرایط شیوع کرونا

انتخاب مطمئن هتل‌ها در شرایط شیوع کرونا

یازده ماه از شیوع کرونا در کشور می‌گذرد و نسبت به اوایل شیوع این ویروس تسلط بیشتری بر ادامه امور مختلف زندگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به وجود امده است. موضوعی که سبب شده برخلاف اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ سفر دیگر به طور کلی ترک نشود.

سفر در دوران کرونا و رزرو هتل‌های مطمئن

سفرهای کاری، درمانی و تحصیلی مواردی هستند که حتی در شرایط شیوع کرونا امکان اجتناب از آن‌ها وجود ندارد. بدیهی است که در این شرایط  افراد برای حفظ سلامتی در برابر ابتلا به کرونا باید بر رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا در هتل‌ها حساسیت داشته باشند. از سوی دیگر فشار مضاعف رکود اقتصادی حاصل از شیوع کرونا سبب شده تا دغدغه اقتصادی سفر بیش از پیش برای مسافران پررنگ شود. در این شرایط متفاوت سفر راهکارهای جدیدی نیز برای انتخاب و رزرو هتل‌های مطمئن و بهداشتی با بهترین قیمت ارائه شده است.

در شرایط شیوع کرونا خرید خدمات سفر از پلتفرم‌های آنلاین گردشگری برای مسافران سفرهای ضروری مناسب‌تر است. برای نمونه اسنپ تریپ از جمله پلتفرم‌های آنلاین گردشگری شناخته‌شده‌ است که رزرو هتل از آن نه تنها نسبت به سایر پلتفرم‌ها به صرفه‌تر است بلکه بسیار آسان است. از یک سو با توجه به سابقه اسنپ‌تریپ در ارائه هتل‌ها با بهترین قیمت به خوبی می‌توان به این پلتفرم آنلاین گردشگری برای رزرو هتل اعتماد کرد. از سوی دیگر آسانی رزرو هتل از اسنپ تریپ به این دلیل است که نه تنها از طریق وبسایت و اپلیکیشن اختصاصی اسنپ تریپ می‌توان اقدام به رزرو هتل کرد بلکه با استفاده از سوپراپ اسنپ که عموما از خدمت تاکسی اینترنتی آن استفاده می‌شود نیز می‌توان اقدام به رزرو هتل از اسنپ تریپ کرد. برای نمونه اگر قصد رزرو هتل های همدان را دارید کافی است با باز کردن سوپراپلیکیشن اسنپ گزینه هتل را انتخاب کنید و پس از تعیین مقصد و زمان ورود و خروج از بین هتل‌های نمایش داده شده هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

اسنپ تریپ در طول ۵ سال فعالیت خود رعایت اصول بهداشتی و ارائه خدمات با کیفیت را اولویت‌ عمده خود برای همکاری با هتل‌ها در نظر داشته است. اما با توجه به حساسیت مضاعف رعایت اصول بهداشتی در شرایط شیوع کرونا این پلتفرم گردشگری براساس نظرات و تجربیات کاربران خود لیستی از بهداشتی‌ترین هتل‌ها را در اختیار مسافران قرار داده است. فرض کنید برای یک سفر کاری نیاز به اقامت در سرعین دارید. در این شرایط برای رزرو هتل های سرعین می‌توانید هتل مورد نظر خود در این شهر را از لیست بهداشتی‌ترین هتل‌ها از نظر کاربران اسنپ‌ تریپ رزرو کنید.

اسنپ تریپ در اقدامی دیگر برای تسهیل انتخاب هتل مناسب در دوران کرونا امتیاز رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا را به امتیازات هتل‌ها اضافه کرده است. بر این اساس کاربران پس از اقامت در یک هتل می‌توانند به میزان رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا در هتل مورد نظر امتیاز دهند. بدیهی است که این امتیازها کار مسافران دیگر برای انتخاب هتل را آسان می‌کند. برای نمونه اگر قصد رزرو هتل‌ های قم را دارید می‌توانید با توجه به امتیاز هتل‌های مختلف قم در رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا در وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *