خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد دنیای وارونه

انشا در مورد دنیای وارونه

انشا دانش آموزی درباره دنیای وارونه

انشا در مورد دنیای وارونه

انشا با موضوع دنیای وارونه به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا دنیای وارونه

بیایید برای لحظه‌ای تصور کنیم، دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، تمام چیزهایی که روزانه با آنها سر و کار داریم، وارونه شود. دنیایمان چگونه خواهد شد؟
تصور کنید در دنیای وارونه، درختان به جای اینکه از ریشه برویند و جوانه بزنند، از شاخه‌ها و برگ‌ها در زمین و خاک سرد برویند. ابرها آبی رنگ و آسمان سفید رنگ باشد. کودکان و نوجوانان نقشی در اداره کشور داشته باشند. یا حتی چیزهای بزرگتر، مثلا اینکه زمین دور ماه بچرخد و همه‌ی سیاره‌ها دور مریخ. مردم اعتیادی به فضای مجازی نداشته باشند و کتاب خواندن، رواج بیشتری داشته باشد.

زنان، جهان را با کمک مردم اداره کنند. هیچ بَدی و آلایشی در هیچ جای دنیا وجود نداشته باشد و همه بدون ترحم و قضاوت، خالصانه به هم عشق بورزند و به نظرات و اعتقادات یکدیگر نهایت احترام را بگذارند. فردی محتاج فرد دیگری نباشد و همگی خوشحال در کنار همدیگر زندگی کنیم.
تصور کردن تمام این‌ها، با اینکه ناممکن نیست، بذر امید را در دل‌هایمان می کارد. دنیایی این چنین که همگان یکدیگر را بدون قضاوت دوست داشته باشند.

پیشنهادی: انشا درباره زمین سخاوتمند

انشا اختصاصی _ نویسنده: فاطمه شهری

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *