خانه » آگهی رپورتاژ » یادگیری زبان فرانسه؛ مهارتی مهم برای تحصیل و اشتغال در کشورهای‌ فرانسوی زبان

یادگیری زبان فرانسه؛ مهارتی مهم برای تحصیل و اشتغال در کشورهای‌ فرانسوی زبان

یادگیری زبان فرانسه و تحصیل در کشورهای‌ فرانسوی زبان

یادگیری زبان فرانسه

زبان فرانسوی؛ یکی از کاربردی‌ترین و شیرین‌ترین زبان‌های دنیا

زبان فرانسوی یکی از مهم‌ترین زبان‌ها در سراسر جهان است که بعد از انگلیسی بیشترین کاربرد را در مراودات بین‌المللی دارد. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می‌کنند. امروزه گویشوران زبان فرانسه در سراسر جهان وجود دارند و فقط مختص کشور فرانسه نیستند. این زبان از لحاظ وسعت ششمین زبان دنیا است و هر ساله افراد زیادی برای یادگیری آن اقدام می‌کنند. با توجه به فرصت‌های شغلی و تحصیلی خاصی که این زبان به شما می‌دهد، بهتر است که یادگیری زبان فرانسوی را در آموزشگاه آغاز کنید. امروزه تسلط بر زبان فرانسوی یک مهارت است که می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی زندگی شما داشه باشد.

ساختار زبان فرانسوی را بهتر بشناسید

زبان فرانسوی جزو خاص‌ترین زبان‌ها در دنیا است و قواعد خاص خود را دارد. گرامر این زبان مختص خودش است که شما باید با صبر و حوصله زیاد آن را بیاموزید. الفبای زبان فرانسوی از ۲۶ حرف ساخته شده است که همه آن‌ها لاتین هستند. البته حروف ترکیبی نیز در این زبان کاربرد خاصی دارند و در شرایط مختلفی استفاده می‌شوند. در زبان فرانسه همه اسامی دارای یک جنسیت خاص هستند. البته این جنسیت از نوع گرامری است و احتمال دارد که آن اسم به صورت ذاتی مونث یا مذکر نداشته باشد. در این زبان جذاب، اسم‌هایی که به صورت جمع به کار می روند نیز به عنوان جنس سوم شناخته خواهند شد.

همانطور که می‌بینید ساختار زبان فرانسه بسیار خاص است و کمتر زبانی در جهان چنین ویژگی‌های خاصی دارد. در صورتی که در آخر اسم‌ها حروف le بیاید، به معنای مذکر بودن آن است. همینطور اگر در انتهای اسم حروف la قرار داده شود، اسم مورد نظر مونث در نظر گرفته می‌شود. اگر مایل به جمع بستن یک کلمه باشید باید در انتهای آن les قرار بگیرد. از آنجا که زبان فرانسوی ریشه لاتین دارد، انگلیسی زبانان راحت‌تر آن را می‌آموزند و مراحل رشد و موفقیت خود را طی می‌ کنند.

چرا باید زبان فرانسوی را یاد بگیریم؟

چرا باید زبان فرانسوی را یاد بگیریم؟

برای یادگیری زبان فرانسوی دلایل زیادی وجود دارد که هر کس باید با توجه به شرایط خود آن را بررسی کند. اگر شما قصد تحصیل در فرانسه یا سایر کشورهای فرانسوی زبان را دارید، چاره‌ای جز یادگیری دقیق و اصولی این زبان نخواهید داشت. صحبت کردن به زبان انگلیسی برای مردم فرانسه سخت است و همواره زبان خود را به آن ترجیح می‌دهند. پس اگر قصد اقامت تحصیلی یا شغلی در این کشور را دارید، حتما برای یادگیری زبان فرانسوی برنامه‌ریزی کنید.

بسیاری از دانشجویان ایرانی کشور فرانسه را به عنوان مقصد خود برای تحصل انتخاب می‌کنند. زبان اصلی آموزش در این کشور فرانسوی است و برای اینکه از مزایای همچون شهریه کمتر برخوردار شوید، حتما برای آموزش زبان فرانسوی به خود وقت بگذارید. اگر شما به خوبی به این زبان مسلط شوید، بعد از تحصیل می‌توانید از فرصت‌های شغلی بی‌نظیری در کشور فرانسه برخوردار شوید. اگر جزو عاشقان تحقیق و پژوهش هستید، بدون شک یادگیری زبان فرانسوی برای شما بسیار مهم است. آثار نویسندگان بزرگی همچون ویکتور هوگو به زبان فرانسوی نوشته شده است.

در واقع خواندن کتاب‌ها و آثار مختلف یه زبان اصلی می‌تواند درک عمیق‌تری از موضوعات آن به شما بدهد. از طرفی در جهان امروز تسلط به یک زبان نمی‌تواند کارایی خاصی برای شما داشته باشد و باید به سراغ یادگیری زبان‌های دوم و سوم حرکت کنید. چنانچه شما به این زبان به صورت کامل تسلط پیدا کنید، انجام مترجمی هم برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. هر ساله صدها نفر از ایرانیان به کشور فرانسه می‌آیند که اکثر آن‌ها نیاز به مترجم و راهنما دارند. شما می‌توانید این وظیفه را به عهده بگیرید و از شرایط درآمدی مناسبی در این کشور برخوردار شوید.

یادگیری زبان فرانسوی و چالش‌های پیش روی آن

یادگیری زبان فرانسوی و چالش‌های پیش روی آن

اگر نگاهی به زبان فرانسه بیندازیم، متوجه تفاوت‌های اساسی آن با زبان فارسی خواهیم شد. همین امر سبب شده تا یادگیری زبان فرانسوی برای ایرانیان با چالش‌های خاصی روبرو شود. زمانی که زبان‌آموز مراحل مختلف یادگیری زبان فرانسه را پشت سر می‌گذارد، با این چاش‌های مختلف روبرو می‌شود. به طول مثال مهارت صحبت کردن به فرانسوی، سخت‌ترین بخش آموزش زبان فرانسوی است که نیازمند تلاش و تمرین بسیار از جانب شما است. با توجه به تفاوت‌های گویشی عمیق بین فارسی و فرانسوی، باید مدت‌ها تمرین کنید تا به خوبی به تلفظ حروف و کلمات فرانسوی تسلط پیدا کنید.

بهتر است که در کنار حضور در جلسات زبان فرانسوی، در خانه نیز با شنیدن و دیدن فیلم‌ها و آهنگ‌ها تمرینات خود را کامل کنید. نکته مهمی که باید به آن دقت کنید رعایت موارد آموزشی به صورت دقیق است. زمانی که شما وارد دوره آموزشی زبان فرانسوی می‌شوید، مراحل آموزشی خاصی برای شما تعریف می‌شود که باید آن را پشت سر بگذارید. انجام مرحله به مرحله آموزش‌ها باعث می‌شود تا در مدت زمان کوتاه‌تری به این زبان شیرین مسلط شوید.

به طور قطع سخت‌ترین بخش این زبان مربوط به گرامر آن است. برای اینکه بتوانید گرامر را بیاموزید،‌ در طول کلاس تمام تمرکز خود بر روی گرامر قرار دهید تا آن را عمیقا درک کنید. در این زبان نیز مانند انگلیسی افعال بی‌قاعده زیادی به کار می‌روند. برای یادگیری افعال بی‌قاعده چاره‌ای جز حفظ کردن آن‌ها ندارید پس برای این موضوع هم زمان کافی را اختصاص دهید.

یادگیری حرفه‌ای زبان فرانسوی در آموزشگاه ایرانمهر

یادگیری حرفه‌ای زبان فرانسوی در آموزشگاه ایرانمهر

یادگیری مباحث مختلفی مثل گرامر، تلفظ و نوشتن به زبان فرانسوی نیازمند گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه به آن خواهد بود. اگر شما به این زبان مسلط شوید فرصت‌های نظیر تحصیل در دانشگاه‌های فرانسه، دریافت اقامت فرانسه و اشتغال در این کشور برای شما به وجود می‌آید. با توجه به امتیازات ویژه‌ای که این زبان در اختیار شما قرار می‌دهد، بهتر است که هر چه سریع‌تر برای یادگیری این زبان برنامه‌ریزی کنید.

در سال‌های اخیر آموزشگاه زبان ایرانمهر به صورت تخصصی در حال برگزاری دوره‌های زبان فرانسوی است. این آموزش‌ها برای رده‌های سنی مختلفی همچون کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در حال انجام است. این آموزشگاه بهترین اساتید در حوزه آموزش زبان فرانسوی را در اختیار دارد و مراحل آموزش شما به صورت فشرده طی خواهد شد. مدرک اعطایی توسط موسسه ایرانمهر در کشورهای فرانسوی زبان معتبر است و تسلط شما به این زبان را برای سازمان‌های رسمی اثبات می‌کند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *