خانه » بررسی و معرفی » از کجا پرده پذیرایی بخریم؟

از کجا پرده پذیرایی بخریم؟

راهنمای خرید پرده پذیرایی

پرده پذیرایی از کجا بخریم؟

یکی از سوالهایی که ذهن مشتریان مخصوصا مشتری های خانم را جهت خرید پرده پذیرایی برای منزل در گیر خود میکند این است که از کجا پرده برای منزل خود تهیه کنیم؟

خواندن این مقاله میتواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید برای مراجعه به فروشگاه پرده تصمیم گیری کنید.

پرده پذیرایی از کجا بخریم؟

از آنجا که فروشگاه های تزئینات داخلی، مخصوصا پرده فروشی متعددی در سطح شهر وجود دارد که شما میتوانید به آن جا مراجعه کنید لازم است قبل از مراجعه به نکات زیر توجه نمایید .

یکی از مزایای خرید پرده پذیرایی از محله ی خود نزدیک بودن و در دسترس بودن فروشگاه ها می باشد اما شما باید به این نکات توجه کنید و این سوال ها را از خود بپرسید که آیا تنوع فروشگاه های محلی به اندازه تنوع بازارچه های پرده می باشد یا این که آیا پارچه های موجود در فروشگاه محل از مرغوبیت کافی بهره می برد و کیفیت بافت لازم را دارد؟ آیا قیمت پارچه های فروشگاه محل منصفانه می باشد؟ دوخت پرده تمیز و بدون ایراد می باشد؟ مدل های پارچه و دوخت از مدل های به روز است؟

برای خرید حضوری پرده در کلان شهر تهران، بازار و مراکز خرید متعددی در نقاط مختلف شهر تعبیه شده است.

در قسمت شمالی شهر می توان به خیابان شریعتی، خیابان میرداماد و خیابان ولیعصر اشاره کرد، در مرکز شهر خیابان زرتشت و بازار مولوی و در جنوب شهر به بازار بزرگ پارچه و پرده عبدل آباد میتوان مراجعه نمود.

بازار بزرگ پرده عبدل آباد

از بازار پارچه و پرده عبدل آباد می توان به عنوان اصلی ترین مرکز خرید پرده و لوازم جانبی پرده نام برد به این دلیل که این بازار از وسعت زیاد و تنوع کالای بالایی برخوردار است و همین امر دلیل بر این شده که از تمام نقاط کشور با هر سلیقه ای و با هر بودجه ای برای خرید جزئی و کلی پرده به این بازار مراجعه کنند.

یکی از دلایل دیگر انتخاب بازار عبدل آباد به عنوان بهترین بازار پرده دسترسی آسان و به دور از محدودیت های ترافیکی بودن این محله می باشد، این محله در منطقه ۱۹ تهران واقع شده است که از شمال به اتوبان نواب، از سمت غرب به اتوبان آزادگان، از سمت شرق اتوبان امام علی و از جنوب به اتوبان شهید کاظمی دسترسی دارد.

دلیل اصلی محبوبیت بازار پرده عبدل آباد بین مشتریان پرده، دیزاینر ها و خانم هایی که به دکوراسیون خانه خود اهمیت می دهند این است که در این بازار به راحتی میتوان انواع پرده پذیرایی کلاسیک، پرده پذیرایی مدرن، پرده پذیرایی رومن در طرح های متنوع و مدل های فانتزی، رسمی، سلطنتی، ساده و شیک با اکسسوری های جدید را انتخاب نمود.

از خیابان های اصلی بازارعبدل آباد میتوان به خیابان انقلاب، خیابان شهید داود احسانی ، خیابان بدر، خیابان احد اشاره کرد که هر کدام مختص صنف خاصی می باشد، خیابان انقلاب صنف پرده فروش ها، خیابان احسانی صنف پرده فروش ها و خرده فروش های لباس، خیابان بدر بوتیک های مردانه و زنانه و خیابان احد صنف سیسمونی فروش ها و تیکه پارچه فروش ها می باشد.

مشاوره رایگان خرید پرده پذیرایی

اگر قصد خرید پرده پذیرایی دارید، میتوانید به صورت رایگان مشاوره بگیرد، با شماره های درج شده روی بنر انتهایی، از مشاوره رایگان انواع پرده پذیرایی بهرمند شوید.

مشاوره خرید پرده پذیرایی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

یک دیدگاه

  1. من سایت های مختلفی رو برای خرید پرده گشتم از ایمالز، ترب، مشهد پرده، دیجیکالا، باسلام، بایا و… سایتی که شما معرفی کرده قیمتاش خوب به نظر دیده میشه میخوام سفارش بدم ببینم کیفیتش چطوره بعد داخل همین صفحه نظرمو میگم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *