خانه » معرفی سایت ها » سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی | sajed.iau.ir

سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی | sajed.iau.ir

ورود به سیستم سامانه ساجد دانشگاه ازاد

سامانه ساجد | sajed.iau.ir

سامانه ساجد دانشگاه آزاد

ساجد برگرفته از ” سامانه جامع اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی ” به‌منظور کنترل بر خط فعالیت‌های مالی جهت بهینه مصرف کردن منابع مالی توسط واحدهای دانشگاهی که این مهم نشات گرفته از اقتصاد مقاومتی است نسبت به ایجاد این سامانه اقدام نموده است.

برای ورود به سیستم، سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس اینترنتی sajed.iau.ir روی دکمه زیر کلیک کنید.

ورود به وبسایت

 

درباره سامانه جامع اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی

در راستای سیاست های کلان دانشگاه در خصوص اجرای نظام دانشگاه الکترونیک و مدیریت و نظارت برخط اطلاعات، دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از ظرفیت های بالقوه و با تکیه بر توان متخصصان داخلی و با الگو پذیری از این ایام خجسته به منظور استقلال در توسعه زیرساختها و گام نهادن در مسیر دانشگاه الکترونیک و هوشمند، اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه یکپارچه دانشگاه آزاد اسلامی (ساجد) نموده است تا از یک طرف خود باوری و عزت نفس را برای نیروهای انسانی خود به ارمغان آورد و از سوی دیگر پرچم این دانشگاه را همچون پرچم سرافراز جمهوری اسلامی در قله رفیع علم برافراشته باشد.

از این رو معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با افتخار اعلام می دارد به منظور کنترل بر خط فعالیتهای مالی جهت بهینه مصرف کردن منابع مالی توسط واحدهای دانشگاهی که این مهم نشات گرفته از اقتصاد مقاومتی می باشد نسبت به طراحی سامانه ساجد اقدام نموده است. از این رو به منظور دستیابی به اهداف استراتژیک دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه از دست اندرکاران و نخبگان حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه با تشکیل کارگروه تحقیق و توسعه در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به طراحی و ایجاد زیرساخت با تکیه بر توان نیروهای متخصص دانشگاه اقدام نمودند.

رویکرد در نظر گرفته شده کاربرد آخرین تکنولوژی های روز حوزه طراحی و ساخت نرم افزار و رویکرد توسعه MIS به ERP بوده است. این رویکرد، با اصالت دادن به نیازهای کسب و کار دانشگاه آزاد اسلامی، تکنولوژی را در خدمت انطباق کامل با این نیازها قرار داده و به موازات آن، مدیریت هوشمند چرخه حیات از مرحله ساخت تا پیاده سازی و پشتیبانی در محیط مشتریان را در بر گرفته است. دیگر ویژگی این رویکرد این است که جذب تکنولوژیهای جدید (به دلیل تمهیدات استانداردی که در زیرساخت دیده شده است) به سهولت انجام می پذیرد.

بدیهی است این زیرساختِ استاندارد، کارپایه حل نیازهای سیستمی سازمان‌ها بر اساس نگرش فرآیندمدار بوده و ارتباط میان سامانه‌های مختلف و فرآیندهای مکانیزه شده در سازمان را نیز برقرار می‌سازد. بدین ‌ترتیب، کمیته فناوری اطلاعات معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات اجرایی خود در قالب نرم افزار ساجد( سامانه اطلاعات جامع دانشگاه آزاد اسلامی) در ۴ فاز آغاز نمود:

راهکار ساجد سامانه به صورت تحت وب، با مدیریت متمرکز اطلاعات، بر مبنای آخرین تکنولوژهای فناوری اطلاعات، بصورت کاملاٌ بومی و با تکیه بر توان نیروهای متخصص دانشگاه در حوزه نرم‌افزاری ذیل در حال تهیه و طراحی است مجموعه ای از سیستم ها، ابزارها و روش های اجرایی است كه در هماهنگی با یكدیگر امكان برنامه ریزی، اجرا و كنترل عملیات در سطوح مختلف سازمانی را تسهیل و تدقیق نموده و با سازمان دهی اطلاعات، امكان اعمال مدیریت مؤثر بر مبنای اطلاعات را فراهم می سازد.

با به کارگیری این راهکار، سازمان از طریق استقرار تدریجی كلیه سیستم های عملیاتی و اطلاعاتی حول چهار موجودیت اصلی خواهد بود:

موجودیت اصلی در به کارگیری این سامانه

  1. مدیریت منابع انسانی
  2. آموزش
  3. پشتیبانی و لجستیک
  4. مدیریت امور مالی

و سپس سازمان دهی، استقرار سیستم های گزارش دهی به مدیریت، استقرار سیستم های پشتیبان تصمیم گیری و تبادل اطلاعات با سطوح مدیریتی سازمان، نظام اطلاعات مدیریت سازمان را ایجاد نماید.

ارتباط و پشتیبانی سامانه ساجد

☎ صندوق رفاه – ثبت نام وام دانشجویان: ۴۷۹۱۶۳۴۲-۰۲۱  |  ۴۷۹۱۶۳۵۴-۰۲۱

☎ حقوق دستمزد و کارگزینی کارکنان: ۴۷۹۱۶۳۷۳-۰۲۱  |  ۴۷۹۱۶۳۷۶-۰۲۱

☎ حقوق دستمزد و کارگزینی هیئت علمی: ۴۷۹۱۶۳۷۷-۰۲۱

☎ تشکیلات سازمانی: ۴۷۹۱۶۱۱۹-۰۲۱

☎ معاونت آموزش (اساتید حق التدریس، ماموریت وانتقال و…): ۴۷۳۵۳۲۳۲-۰۲۱  | ساعت پاسخگویی: ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ – ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰

 

  • این پست جهت معرفی سایت و پیوند سریع به سامانه مذکور انتشار یافته هر سوال یا درخواست، را فقط در آدرس sajed.iau.ir در میان بگذارید.
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *