خانه » مهارت نوشتاری » انشا طنز در مورد زنگ تفریح

انشا طنز در مورد زنگ تفریح

 انشا دانش آموزی با موضوع زنگ تفریح 🔔

انشا درباره زنگ تفریح

در ادامه انشا با موضوع زنگ تفریح به صورت ادبی و ساده برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

انشا طنز درباره زنگ تفریح

با فریاد زنگ، دانش آموزان خودشان را آماده می‌کنند. پله‌ها آماده هستند تا قلنج‌شان توسط دانش‌آموزان بشکند. توپ‌های والیبال، فوتبال و بسکتبال برای یک رقابت حرفه‌ای حاضر می‌شوند. خوراکی‌های بوفه بر سر خوشمزه بودن با یکدیگر رقابت می‌کنند. نیمکت‌ها به خواب می‌روند؛ زیرا برخی از دانش‌آموزان سنگین هستند و باعث می‌شوند رگ سیاتیک میزها بگیرد و آن‌ها خسته شوند. با شمارش معکوس زنگ تفریح آغاز می‌شود.

دانش آموزان مانند زندانی‌هایی که چندین سال از عمر خود را در قفس بوده‌اند، با سرعت پلنگ به حیاط می‌روند. زنگ تفریح برای هرکس، معنای متفاوتی دارد. بعضی از دانش‌آموزان، فرض می‌کنند که قهرمانان ورزشی هستند، خودشان را بر روی سکوی نفر اول المپیک رشته دو فرض می‌کنند و چنان در حیاط به دنبال یکدیگر می‌دوند که اگر با شیر و آهو رقابت کنند، آن‌ها را از میدان مسابقه بیرون می‌کشند.

گروهی دیگر از دانش‌آموزان به تنها چیزی که فکر می‌کنند شکم گرد و قلمبه‌شان است. آن‌ها آن‌قدر آن را پر می‌کنند تا مانند یک بادکنک منفجر شوند.

در زنگ تفریح دانش‌آموزانی وجود دارند که صدای گریه کتاب‌های‌شان تا بیرون از مدرسه به گوش می‌رسد. آن‌ها حتی در این زمان کوتاه نیز کتاب‌های خود را رها نمی‌کنند و دائما در حال خواندن مطالب هستند. شاید فکر کنید که حتما چشمان این دانش‌آموزان در حال عذاب هستند، اما اشتباه می‌کنید. عینک در طول روز فرض می‌کند که بینی صندلی اوست. از این جهت بینی دچار انحراف شده و شب‌ها به قدری خروپف می‌کند که بقیه اعضای صورت نمی‌توانند به خواب روند.

بهتر است به سراغ گروهی دیگر برویم که جزو عجایب مدرسه در زنگ تفریح محسوب می‌شوند. آن‌ها از ابتدای زمان تفریح دور تا دور مدرسه را می‌چرخند و صحبت می‌کنند تا زنگ بخورد. گاهی پاهای آن‌ها مسیر را گم می‌کنند و یک دور را به صورت مارپیچ سپری می‌کنند.

هر گوشه‌ای از مدرسه که دیده می‌شود، دانش‌آموزان مختلفی به چشم می‌خورند. مهم این است که در میان این تفاوت‌ها بهترین دوست خود را پیدا کنیم.

انشا در مورد اولین روز مدرسه

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *