خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد شغل آینده؛ پلیس

انشا در مورد شغل آینده؛ پلیس

انشا دانش آموزی شغل آینده؛ پلیس

انشا در مورد شغل آینده؛ پلیس

انشا با موضوع شغل آینده؛ پلیس به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا شغل آینده من، پلیس

چند روز پیش کیف پول پدرم را دزدیده بودند. او تمام مدارکش را داخل آن گذاشته بود و وقتی به مکانی شلوغ رفته بود، متوجه نشده بود که چطور و چگونه کیفش را از جیبش دزدیدند. او به پلیس زنگ زد و ماجرا را گفت سپس به کلانتری محل رفت. من نیز با اصرار همراه او شدم.

تا آن روز من تنها پلیس‌هایی را دیده بودم که در خیابان‌ها حرکت ماشین‌ها را سرو سامان می‌دادند. اما حالا پلیسی را دیدم که با دزدان و افراد خلافکار مبارزه می‌کرد تا شهر را زیباتر کند. نگاهم که به لباس و درجات او روی شانه‌اش افتاد ناگهان لرزه به تنم افتاد. آقای پلیس بسیار مهربان بود، اما به همان اندازه نیز قوی بود و اقتدار او لحظه‌ای چشمان مرا خیره کرد.

همانجا بود که از شغل پلیسی خوشم آمد. به پدرم گفتم دوست دارم در آینده پلیس شوم تا مانند آن پلیس مهربان، دزدها را دستگیر کنم. پلیس به مردم، احساس امنیت می‌دهد و شغل او آرامش را در شهر حکم‌فرما می‌کند. کوچکتر که بودم تنها از لباس پلیس خوشم می‌آمد و آن دستبند و اسلحه‌ای که به کمر می‌بستند.

پدرم نیز یک اسباب‌بازی برایم خریده بود که با آن پلیس می‌شدم. اما آن روز که به کلانتری رفتم و یک پلیس واقعی از نزدیک دیدم، متوجه شدم که آنها چه شغل سختی دارند. یک پلیس باید همانقدر که با مردم عادی مهربان است، با خلافکارها خشن و قدرتمند باشد. پلیس باید باهوش باشد تا از هر نکته کوچکی برای رسیدن به هدفش استفاده کند.

من تصمیم گرفتم در آینده پلیس شوم و از همین حالا تمرین می‌کنم که یک پلیس خوب و موفق باشم. حالا اگر در خانه چیزی گم شود، مانند یک کاراگاه از بقیه افراد خانواده تحقیق می‌کنم، سرنخ‌ها را دنبال می‌کنم تا به هدفم برسم. اکنون دقت من به جزئیات خیلی بیشتر شده و این موضوع به درسم نیز کمک کرده است.

دیگر از روی مطالب درسی سریع نمی‌گذرم و با دقت آنها را مطالعه می‌کنم، به جزئیات توجه می‌کنم و به دنبال یافتن بهترین راه‌حل در مسائل هستم. من تلاشم را می‌کنم تا نمره‌های خوبی در درس‌هایم کسب کنم و آینده موفقی پیش رو داشته باشم. من می‌خواهم در آینده یک پلیس قوی، شجاع و باهوش شوم تا جامعه‌ای امن‌تر و عادلانه‌تر بسازم. من می‌خواهم از حق مظلومان دفاع کنم و به نحوی زندگی کنم که مردم به همه پلیس‌ها اعتماد کنند. من هم مانند همان پلیسی که دیدم با مردمم مهربان خواهم بود و با خلافکارها و خشن و سخت‌گیر.

انشا اختصاصی _ نویسنده: محیا بخشی فرد

انشا اگر خلبان بودم
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *