خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد شغل آینده ؛ نقاش

انشا در مورد شغل آینده ؛ نقاش

انشا دانش آموزی شغل آینده؛ نقاش

انشا در مورد شغل آینده ؛ نقاش

انشا با موضوع شغل آینده؛ پرستاری به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا شغل آینده ؛ نقاش

از کودکی به نقاشی علاقه زیادی داشتم. هر وقت که می‌توانستم، با مداد رنگی‌هایم مشغول می‌شدم. جعبه مداد رنگی‌ام تمام رنگ‌ها را نداشت و من با ترکیب کردن آن‌ها به رنگ دلخواهم می‌رسیدم و با دیدن یک هنرمند یا نقاش ساختمان به وجد می‌آمدم. دنیای رنگارنگ نقاشی برایم بسیار جذاب بود. می‌توانستم با آن، هر آن چه که در ذهنم داشتم را خلق کنم.

بنابراین تصمیم گرفتم نقاشی را به عنوان شغل آینده‌ام انتخاب کنم. به نظرم نقاش بودن انتخاب یک راه پر رنگ و لعاب برای ادامه زندگی است. تصور کنید با دستانتان بتوانید هر چیزی که می‌بینید را همانطور که می‌خواهید نقاشی و خلق کنید هیجان‌انگیز نیست؟ در دنیای نقاشی مرز و قانونی وجود ندارد، مانند نقاشی‌های ونگوک که همه یک جوری عجیب و خیال انگیزند.

وقتی با سبک‌های مختلف نقاشی آشنا شدم آبرنگ را انتخاب کردم زیرا وقتی رنگ با آب ترکیب می‌شود یک حس ر‌هایی و آزادی به انسان دست می‌دهد. می‌توانی با قلمو و لکه‌گذاری بر روی مقوا زیبایی‌های زیادی را خلق کنی و از نتیجه کار لذت ببری. آبرنگ یکی از سخت‌ترین سبک‌های نقاشی است که البته درس‌های مهمی نیز به ما یاد می‌دهد. بعنوان مثال اگر رنگ به اشتباه از روی قلمه بر روی مقوا چکه کند دیگر پاک نمی‌شود و اگر تلاش کنید که آن را از بین ببرید نقاشی شما به اصطلاح چرک می‌شود. مانند برخی از اشتباهاتی که در زندگی انجام می‌دهیم و راه برگشتی ندارند.

شاید از دور شغل یک نقاش زیبا و راحت به نظر برسد اما مانند دیگر شغل‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد. اگر شما نیز مانند من علاقه دارید نقاشی را بعنوان شغل آینده خود انتخاب کنید باید تمام جوانب و سختی‌های این راه بی‌پایان را در نظر بگیرید و هر روز برای پیشرفت خود تلاش کنید. نقاش بودن به استعداد نیاز ندارد بلکه این تلاش مستمر است که شما را به موفقیت می‌رساند.

انشا شغل آینده، پلیس
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *