خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد شغل آینده؛ پرستاری

انشا در مورد شغل آینده؛ پرستاری

انشا دانش آموزی شغل آینده؛ پرستاری

انشا در مورد شغل آینده؛ پرستاری

انشا با موضوع شغل آینده؛ پرستاری به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا شغل آینده من، پرستاری

زمانی که به شغل پرستاری می‌اندیشم، متوجه می‌شوم که پرستارها جزو قوی‌ترین انسان‌های روی زمین هستند. به نظر شما این‌گونه نیست؟

در بیمارستان، مسئولیت مراقبت از بیماران بر عهده پرستاران است. آن‌ها علاوه بر این که باید از جسم افراد مراقبت کنند تا معالجه شوند، باید به روح آن‌ها نیز توجه کنند. زمانی یک بیمار به بهبودی می‌رسد که روحیه خوبی داشته باشد. در صورتی که او شاد نباشد و در افسردگی و بی‌انگیزگی سپری کند، درمان او بسیار طولانی خواهد شد.

شغل پرستاری، دشواری‌های بسیاری دارد. افرادی که به آن مشغول هستند، با همدلی کار را برای خود آسان می‌کنند. آنان به یکدیگر روحیه می‌دهند تا از مسیرهای سخت عبور کنند و شکوفه زدن سلامتی بیماران را مشاهده کنند‌.

روزی که تصمیم گرفتم شغل آینده خود را پرستاری انتخاب کنم، تمامی نزدیکانم تلاش می‌کردند تا من را منصرف کنند. آن‌ها به من می‌گفتند که پرستار بودن مانند این است که بدون تجهیزات به کوهنوردی بپردازم؛ همان‌قدر سخت و غیر ممکن. من اما این‌گونه نمی‌اندیشیدم. پرستاری برای من تنها یک شغل نبود. این که می‌توانستم با افراد گوناگون آشنا شوم و اندکی از درد و رنج‌شان را کم کنم، برایم بهترین حس دنیا بود.

پرستارها مانند فرشتگانی هستند که در پوستین یک انسان زندگی می‌کنند. آن‌ها صبور و مهربان‌اند. با آن که شغل پرزحمتی دارند، با شکیبایی به انسان‌های دیگر خدمت می‌کنند و این کارشان بسیار ارزشمند است. آن‌ها در شادی و غم بیماران شریک هستند؛ با لبخندشان می‌خندند و با دردهای‌شان گریه می‌کنند. این شغل، جزو سخت‌ترین مشاغل دنیاست. پرستارانی که از خواب شب می‌گذرند تا پا به پای ماه، تاریکی را به روشنایی تبدیل کنند، انسان‌های شریفی در این جهان به شمار می‌روند.

شغل پرستاری می‌تواند دشوار باشد و مسیرهای سخت و پر از پستی و بلندی داشته باشد. آن چه در این راه مهم است، عشقی‌ست که در دل این افراد جوانه می‌زند.

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

انشا شغل آینده، پلیس
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *