خانه » مهارت نوشتاری » انشا اگر من خلبان بودم

انشا اگر من خلبان بودم

انشا دانش آموزی درباره اگر من خلبان بودم 👨‍✈️

انشا اگر من خلبان بودم

انشا با موضوع اگر من خلبان بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا در مورد اگر من خلبان بودم 👨‍✈️

خلبان بودن شغل بسیار هیجان انگیزی است. شغلی که هم می توان برای تفریح و هم به عنوان شغل انتخابش کرد. خلبان هواپیما را هدایت می‌کند، یا به عبارت دیگر هواپیما را به پرواز در می‌آورد.

اگر من خلبان بودم، به جز اینکه این کار را به عنوان شغل می‌دیدم، از شغلم به عنوان تفریح بسیار هیجان انگیزی نیز یاد می‌کردم. اکثر انسان‌ها آرزوی پرواز را دارند، و من هم از کودکی تا به امروز، عاشق پرواز کردن بوده‌ام و با خلبان بودن، می‌توانستم این آرزوی هیجان انگیز را تجربه کنم.

اگر من خلبان بودم، سعی می‌کردم سال‌ها درس بخوانم تا مهارت و دانش بیشتری در عرصه خلبانی داشته باشم. و بتوانم بدون استرس و با توانایی بالا، هواپیما را از زمین بلند کنم.

اگر من خلبان بودم، سعی می کردم در مواقع بسیار ضروری، مثل آتش گرفتن یکی از بال های هواپیما، خونسردی خودم را حفظ کنم و به کسانی که ترسیده یا وحشت زده هستند، امیدواری بدهم. و همچنین با مهارتم، هواپیما را درست و به جای مناسبی هدایت کنم.

اگر من خلبان بودم، سعی می کردم، این شغل را بیش از پیش مورد احترام قرار دهم و همگان را بیشتر با این شغل آشنا کنم. خلبان بودن شغلی بسیار بسیار قابل احترام و دشوار است. زیرا خلبان علاوه بر سلامت جان خودش، باید به فکر مسافران حاضر نیز باشد. اگر شما خلبان بودید، چه کارهایی انجام می‌دادید؟

پیشنهادی: انشای خواندنی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی _ نویسنده: فاطمه شهری

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *