خانه » مهارت نوشتاری » انشا با تضاد معنایی شکست و پیروزی

انشا با تضاد معنایی شکست و پیروزی

انشای دانش آموزی در مورد شکست و پیروزی

انشا تضاد معنایی شکست و پیروزی

انشا درباره تضاد معنایی شکست و پیروزی به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا تضاد معنایی شکست و پیروزی

ما دو دوست هستیم. اسم من پیروزی و اسم دوستم شکست است. ما کنار هم زندگی می‌کنیم. خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که ما دشمن یکدیگریم اما نه! ما دوستانی صمیمی‌ محسوب می‌شویم. مثل هر دوست صمیمی دیگر، همه جا کنار هم هستیم. حتما شنیده اید که می‌گویند شکست همیشه همراه پیروزی‌ست و پیروزی نیز همراه شکست است.

ما در دورترین جزایر و به دور از انسان‌ها نیستیم. شکست و پیروزی همه جا و در هر لحظه وجود دارند. راستی ما تمام‌نشدنی نیز هستیم و هیچ‌گاه از بین نمی‌رویم. هر وقت می‌خواهید کاری انجام دهید، مثلا انشایی بنویسید، ما کنارتان وجود داریم. شاید بپرسید چگونه؟ ممکن است نتوانید در ابتدا انشای خوبی بنویسید؛ این جاست که دوستم شکست به سراغ‌تان می‌آید. حالا اگر تلاش‌تان را بیشتر کنید، به من یعنی پیروزی خواهید رسید.

دوست من یعنی شکست معلم است. او بهترین معلمی است که تا کنون دیده‌ام. او مسائل بسیاری را به شما می‌آموزد که هیچ‌کس، حتی معلم مدرسه نیز نمی‌تواند این‌ها را به شما یاد دهد. اگر دانش‌آموز خوبی باشید و از دوستم درس‌ها را درست و کامل یاد بگیرید، من را ملاقات خواهید کرد.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید شغل من چیست. من کسی هستم که به خاطرم جشن می‌گیرند! معمولا هر جا که می‌روم با خودم شادی را به همراه دارم. همان‌طور که برای دراز کشیدن جلوی تلویزیون و خلاص شدن از درس و مدرسه، ابتدا مجبورید که به صحبت‌های معلم‌تان گوش دهید، برای جشن گرفتن با من هم ابتدا باید به درس‌های دوست معلمم گوش کنید.

دوستم کمی بداخلاق است و ممکن است شما را ناراحت کند، اما باور کنید که بهترین دوست برای انسان‌هاست. اگر او نبود هیچ‌وقت در زندگی پیشرفت نمی‌کردید. اگر من هم نبودم، هنوز انسان‌ها لباس برگی می‌پوشیدند و در مسائل مختلف به پیروزی‌های بزرگ نمی‌رسیدند.

قدر ما دو را بدانید. اگر می‌خواهید که موفق شوید، باید با ما دوست باشید. بدون ما نمی‌توانید به زندگی خوبی که می‌‌خواهید، برسید. البته که نمی‌توانید بلافاصله با من دیدار کنید. برای رسیدن به من، باید بارها و بارها با دوست صمیمی‌ام همراه شوید. او مسیرهای پرپیچ و خم و اشتباه را به شما نشان می‌دهد، تا در نهایت بتوانید در جاده‌های هموار پیروزی قدم بزنید.

انشا تضاد معنایی موفقیت و شکست

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *