خانه » بررسی و معرفی » بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت (۵ تا از انواع کرم پودر ضد پیری)

بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت (۵ تا از انواع کرم پودر ضد پیری)

درباره بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت 

بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت (5 تا از انواع کرم پودر ضد پیری)

کهن سالی و میان سالی دوره ای از زندگی هستند که بیشتر انسان ها وقتی وارد این دوره از زندگی می شوند، با چالش های مختلف آن دست و پنجه نرم می کنند. یکی از بزرگترین چالش های کهن سالی مخصوصاً برای خانم ها چین و چروک است.

چین و چروک ها می توانند سن را حتی بیشتر از سن واقعی تان نشان دهند، از این رو باید به فکر راهی برای محو کردنشان باشید. بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت مثل کرم پودر مک راه حلی عالی برای این کار است.

با بهترین کرم پودرهای مناسب برای پوست صورت که برای چروک آن موثرند، آشنایی دارید؟ می دانید چه برندهایی این محصولات را تولید کرده اند؟ در این مقاله بهترین این ترکیبات را معرفی می کنیم تا از میان محصولات مختلف بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی انواع کرم پودر پوشاننده چروک صورت

معرفی انواع کرم پودر پوشاننده چروک صورت

کرم پودرها با قدرت کاور و پوشانندگی بالای خود به خوبی آثار چین و چروک را از روی صورت محو می کنند و پوستی جوان و زیبا برایتان به ارمغان می آورند؛ بنابراین اگر قصد شرکت در یک مهمانی یا مراسم را دارید و می خواهید کمی جوانتر به نظر برسید، کافیست از این محصولات آرایشی استفاده کنید. انواع کرم پودر نارس و محصولات مشابه به خوبی می توانند نیازتان را در این زمینه برطرف کنند.

در ادامه لیستی از بهترین کرم پودرهای پوشاننده چروک صورت را می آوریم و درباره آنها و ویژگی های مختلفشان صحبت می کنیم. هر یک از این محصولات آرایشی گزینه ای مناسب برای افراد مختلف هستند:

۱- کرم پودر مک استودیو فیکس، بهترین کرم پودر ۲۴ ساعته

برای استفاده از مواد آرایشی خوب است، در ابتدا مشکلات پوستیتان مانند چین و چروک ها، نوع پوست و … را تشخیص دهید تا بتوانید با خرید بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت نظیر کرم پودر استی لادر اصل یا مک استودیو چهره ای جوان و جذاب داشته باشید. شناخت بهترین محصولات بازار باعث می شود تا خریدی درست و دقیق تر داشته باشید.

مک استودیو فیکس در ۲۳ رنگ بندی مختلف در بازار عرضه شده است که شما می توانید یکی از انواع رنگ های آن را کاملا متناسب با تناژ رنگی پوستتان خریداری و استفاده کنید. این محصول ماندگاری بالایی دارد و تا ۲۴ ساعت بدون تغییر روی صورتتان می ماند و مشکلی در بافت آن به وجود نمی آورد؛ از این رو بهترین گزینه برای خانم های میان سالی است که وقت و زمان کافی برای تمدید آرایششان در طی روز ندارند.

در ترکیبات مک استودیو فیکس ماده مضری برای پوست وجود ندارد؛ در واقع این محصول فاقد فرمالدهید، چربی، تولوئن، روغن های معدنی، پارابن و فتالات است که هر کدام به نحوی می توانند موجب بروز برخی آسیب ها در بافت پوست شوند.

شما می توانید با استفاده از مک استودیو فیکس جلوه ای مات و طبیعی روی صورتتان به وجود بیاورید و آرایشی کامل و بدون نقص داشته باشید. این کرم پودر با پوشش دهی متوسط رو به بالا قطعاً می تواند نیازتان را به هر محصول مشابه در بازار برطرف کند.

کرم پودر مک استودیو فیکس، بهترین کرم پودر 24 ساعته

۲- کرم پودر نارس نچرال رادیانت، بهترين مارك كرم پودر

نارس نچرال رادیانت با ۱۸ رنگ مختلف در بازار عرضه شده است که دستتان را در انتخاب رنگی کاملا متناسب با تناژ پوستتان باز نگه می دارد. این محصول در برابر ماسیدگی و محو شدن مقاومت زیادی از خود نشان می دهد، بنابراین تا مدتی طولانی بدون هیچ تغییری در بافت روی صورتتان باقی می ماند و زیبایی و جذابیت را برایتان به ارمغان می آورد.

این کرم پودر نه تنها در برابر تعریق مقاوم است و تغییر بافت نمی دهد، بلکه موجب خشکی پوست نیز نخواهد شد؛ بنابراین کسانی که مشکل چین و چروک صورت دارند، با خیال راحت و بدون نگرانی بابت تغییر شکل یا آسیب رسانی این محصول به پوست می توانند از آن استفاده کنند و از مزیت های فوق العاده اش بهره مند شوند.

نارس نچرال رادیانت بدون رایحه و چربی تولید می شود و در ترکیبات آن الکل و پارابن نیز وجود ندارد.

۳- بهترين کرم پودر استی لودر (دابل وییر استی لادر)

شاید بدون اغراق بتوان گفت که یکی از بهترین کرم پودرها، استی لودر است که بیشترین تنوع رنگ را در بین کرم پودرهای بازار دارد. استی لودر (دابل وییر استی لادر) دارای ۳۲ رنگ مختلف بوده و قطعا نیازتان را نسبت به هر محصول دیگری برطرف خواهد کرد. طیف گسترده رنگ های این محصول موجب می شود تا حتی افرادی با تناژ رنگی پوست خاص نیز بتوانند کرم پودری مناسب برای خود خریداری کنند.

یکی از ویژگی های خیلی خوب استی لودر مورد تایید بودن آن توسط متخصص های پوست است. علاوه بر این در این محصول از رایحه مصنوعی، فتالات، پارابن و روغن معدنی نیز استفاده نمی شود، بنابراین با خیال راحت امکان استفاده از آن را خواهید داشت.

استی لودر را می توان به عنوان بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت معرفی کرد، چون قدرت پوشانندگی متوسط رو به بالا دارد و قطعا می تواند بسیاری از نواقص چهره تان را بدون هیچ مشکلی بپوشاند. این محصول ماندگاری ۲۴ ساعته نیز دارد، از این رو با یک بار استفاده هیچ نیازی به تمدید آن تا مدتی طولانی نخواهید داشت.

بسیاری از خانم ها در طی روز تعریق می کنند و نگران از بین رفتن بافت کرم پودرشان هستند؛ این نگرانی درباره استی لودر صدق نمی کند. این محصول در برابر تعریق از خود مقاومت نشان می دهد و بافت خود را حفظ می کند. خاصیت ضد آب این محصول نیز نگرانی هایتان بابت بارش باران، پاشیده شدن ناگهانی قطره های آب بر روی صورت و … را از بین می برد.

این محصول را به تمام خانم هایی پیشنهاد می دهیم که پوستی چرب و مختلط دارند و با هر کرم پودری میانه خوبی ندارند.

بهترين کرم پودر استی لودر (دابل وییر استی لادر)

۴- استیکی اورگلس

به گفته مصرف کنندگان، استفاده از استیکی اورگلس باعث می شود به خوبی پوستی صاف و یکدست داشته باشید و در عین حال در طی روز هیچگونه آثاری از چروک روی چهره تان به وجود نمی آید؛ از این رو می توان این محصول را به عنوان بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت معرفی کرد.

استیکی اورگلس نه تنها قابلیت استفاده به عنوان کرم پودر را دارد، بلکه از آن می توانید به عنوان کانسیلر و کانتورینگ نیز استفاده کنید. وجود ۸ رنگ بندی متنوع برای این محصول نیز موجب شده است تا هر کسی بتواند بر اساس نیاز و تناژ رنگی پوست خود اقدام به خرید آن کند.

استیکی اوگلس بافتی سبک دارد و در حین استفاده هیچ گونه احساس سنگینی و ناراحتی برایتان به وجود نمی آورد. این محصول بدون پارابن، گلوتن، فتالات و سولفات نیز تولید می شود، از این رو برای پوستتان نیز هیچ مشکلی در پی نخواهد داشت.

۵- کرم پودر دیور Forever

این محصول با پوشش متوسط و ترکیبات کلیدی از جمله عصاره پانسی وحشی، عصاره گل رز و عصاره زنبق می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به دنبال بهترین کرم پودرهای پوشاننده چروک صورت هستند. این محصول جلوه ای طبیعی روی چهره تان به وجود می آورد و به دلیل ماندگاری ۲۴ ساعته تا مدتی طولانی امکان استفاده از آن را خواهید داشت.

نزدیک به ۸۶ درصد از ترکیب های این محصول درمانی هستند، از این رو افراد کهن سال یا میان سالی که به دنبال کرم پودر سلامت محور برای از بین بردن چروک ها می گردند، امکان استفاده از آن را با خیال راحت دارند.

بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت

بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت که تاثیرگذاری فوق العاده ای دارد

با شناخت بهترین کرم پودر پوشاننده چروک صورت می توانید آرایش های فوق العاده ای داشته باشید و در هر جمع و مهمانی بدرخشید. این محصول به خصوص برای خانم هایی که در شرف ورود به دوره میان سالی هستند و تازه با مشکلاتی مانند چین و چروک دست و پنجه نرم می کنند، بسیار پیشنهاد می شود.

در این مقاله بهترین کرم پودرهایی که مناسب محو کردن چروک صورت هستند به شما معرفی کرده ایم، شمابا آسودگی کامل می توانید از این محصولات استفاده کنید. محصولاتی چون کرم پودر مک یا استی لادر تاثیر فوق العاده ای روی پوست شما دارند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *