خانه » مهارت نوشتاری » انشا از زبان عروسک پشت ویترین

انشا از زبان عروسک پشت ویترین

انشا دانش آموزی از زبان عروسک پشت ویترین 🧸

انشا از زبان عروسک پشت ویترین

انشا ذهنی از زبان عروسک پشت ویترین به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

درباره انشا از زبان عروسک پشت ویترین 🧸

مثل عروسک هستی! شاید شما این جمله را زیاد شنیده باشید. معمولاً از اسم من برای توصیف زیبایی استفاده می‌کنند. ما عروسک‌ها، پای ثابت اسباب بازی دختربچه‌ها هستیم. شاید گاهی پسربچه‌ها نیز بخواهند با ما بازی کنند. اگر این اتفاق افتاد خوشحال باشید، چرا که نشان دهنده احساسات و روح لطیف و ملایم آنها است. اولین خانه هر عروسکی، همین جایی است که من هم اکنون نشسته‌ام. یعنی پشت ویترین. از اینجا همه انسانها یک شکل هستند و برای من فرقی ندارند. می‌توانم مهربانی و محبت زیادی را در وجود آنها احساس کنم. خیلی پیش می‌آید که بزرگ‌ترها نیز با شوق و ذوق به من نگاه کنند و من از این بابت خیلی خوشحال می‌شوم.

منظره رو به روی من، یک خیابان شلوغ است. یک قنادی بزرگ هم در همسایگی ما قرار دارد. دقیقا مقابل ویترین من یک رستوران بزرگ به مردم گرسنه خدمت می‌کند. کمی آن سوتر یک مجتمع خرید به تازگی کار خود را شروع کرده است. با این همه، می‌توان گفت صاحب من با هوشمندی این مغازه را خریداری کرده است. هر روز تعداد زیادی از دختربچه‌ها همراه بزرگ‌ترها به مغازه ما می‌آیند و بعضی از دوستان من را با خود می‌برند. بچه‌ها بهترین مراقبان ما هستند. آنها از ما محافظت می‌کنند و حتی گاهی لباس‌های جدیدی برای ما می‌خرند. بهترین لحظات یک عروسک زمانی است که کودکی با آن بازی می‌کند و به تفریح و سرگرمی مشغول می‌شود. چرا که در این لحظه‌ها با ما صحبت

و ما را نوازش می‌کنند.

اگر صاحب من، شیشه ویترینم را کمی تمیزتر کند، خیلی بهتر می‌شود. البته همیشه این کار را با وسواس زیادی انجام می‌دهد، اما از دیشب که باران باریده است، خیلی خوب نمیتوانم به خیابان و آدمها نگاه کنم و تنها سرگرمی خود را در طول روز از دست داده‌ام. شاید درباره شب‌های من کنجکاو شده باشید. متأسفم که نمی‌توانم درباره شب‌هایم برای شما بگویم، اما حتماً انیمیشن‌های داستان اسباب بازی‌ها را دیده‌اید. پس شب‌ها بیشتر مراقب عروسک‌هایتان باشید تا صبح‌ها آنها را در جایی به جز اتاق خوابتان پیدا نکنید!

انشا اختصاصی _ نویسنده: زهرا نیازی

پیشنهادی: انشا از زبان شکلات

انشا اختصاصی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *