خانه » مهارت نوشتاری » انشا از زبان لامپ

انشا از زبان لامپ

انشای دانش آموزی از زبان لامپ 💡

انشا از زبان لامپ

انشای دانش آموزی از زبان لامپ به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

انشا ادبی از زبان لامپ

من یک لامپ هستم، اختراعی فوق‌العاده که توسط توماس الفا ادیسون در قرن نوزدهم به وجود آمد. کارکرد من بسیار ساده است؛ با استفاده از جریان برق، نور فراهم می‌کنم و به خانه ها و جاده ها و کارخانه ها نور و روشنایی می بخشم.

بدون من، در هرجایی که نور خورشید نباشد تاریکی حکم فرماست و زندگی دشوار می شود و مجبور می شوید برای روشن کردن فضا از شعله آتش استفاده کنید که این با دردسر و زحمت بسیاری همراه است.

حالا دانستید که اگر من نباشم، زندگی شما بسیار مشکل و دشوار خواهد بود. برای مراقبت از من و کاهش هدررفت انرژی، زمان‌هایی که نیاز به نور ندارید مرا خاموش کنید.

همچنین اجازه ندهید در جایی که من حضور دارم کودکان توپ بازی کنند و یا اجسام سخت را پرتاب نکنید، چون ممکن است به من برخورد کند و حباب شیشه ای من شکسته شود، در این صورت من خراب می‌شوم و دیگر قابل استفاده نخواهم بود.

قدر من را بدانید. من، نمایانگر تکنولوژی و راحتی در زندگی روزمره هستم. وقتی در تاریکی شب مشغول درس خواندن و علم‌آموزی هستید، به شما افتخار می کنم و چقدر خوشحال می شوم که نور من، در راه علم‌آموزی شما استفاده می شود. وقتی مسائل علمی را حل می کنید یا دو دوتا چهارتای ریاضی تان را می نویسید، من ذوق‌زده می شوم.

چقدر خوب است نور زندگی دیگران باشیم 🙂

انشا از زبان چتر 🌂

اختصاصی-دانشچی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *