خانه » مهارت نوشتاری » انشا از زبان خودکار

انشا از زبان خودکار

انشا دانش آموزی از زبان خودکار 🖊

انشا از زبان خودکار

انشا ذهنی از زبان خودکار به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا : از زبان خودکار🖊

من خودکار، برادر مداد هستم. ما همه از خانواده لوازم التحریر هستیم. از ما برای نگارش استفاده می‌شود. ماژیک هم یکی دیگر از برادران ما است. تا چند سال پیش استفاده از من برای عده زیادی از دانش آموزان خردسال ممنوع بود و محدودیت سنی وجود داشت، چرا که پاک کردن اشتباهات من در زمان نوشتن بسیار سخت است. ممکن است غلط گیر تا حدودی بتواند اشتباهات من را جبران کند، اما همیشه در رقابت با پاک کن شکست می‌خورد. پاک کن همیشه برگه ها را سفیدتر می‌کند و اثری از خود بر جای نمی‌گذارد. این تنها دلیلی است که ممکن است گاهی مداد بر من برتری داشته باشد. بهتر است رنگ‌های مختلفی از من داشته باشید. اگر برای نوشتن تکالیف خود از رنگ‌های مختلف خودکارها استفاده کنید، همه چیز را بهتر و بیشتر به خاطر خواهید سپرد. حتما یک بار انجام تمرین ریاضی را با رنگ‌های مختلف من امتحان کنید تا حرفم ثابت شود.

برای تولید من، بایستی یک محفظه شیشه‌ای یا پلاستیکی وجود داشته باشد. همین طور یک نی پلاستیکی. جوهر هم یکی دیگر از اجزاء تشکیل دهنده من است. برخی از دانش آموزان بوی جوهر من را خیلی دوست دارند و به همین دلیل سعی می‌کنند خودکاری تهیه کنند که بوی خوبی داشته باشد. به تازگی نحوه تولید من کمی مدرن‌تر شده است. منظورم همان خودکارهای لوکس و گران قیمت هستند. برای کسی که به نوشتن علاقه داشته باشد، خیلی مهم است که نوعی خودکار خوب نیز استفاده کند. به همین دلیل است که گاهی در زمان تولیدم روی بدنه و سایر اجزاء من بیشتر کار می‌کنند. این کار کمک می‌کند جلوه زیباتری داشته باشم و بیشتر مورد توجه قرار بگیرم.

اگر به دنبال هدیه‌ای مناسب برای یکی از دوستانتان هستید، روی من حساب کنید. در صورتی که این کار را بکنید، قول می‌دهم شما را پشیمان نکنم. همه افراد کم و بیش به من نیاز دارند و به این ترتیب همیشه با دیدن من به یاد شما خواهند افتاد. ما خودکارها همراه همیشگی شما در روزهای سخت، مثل روزهای امتحان هستیم.

انشا اختصاصی _ نویسنده: زهرا نیازی

موضوعات پیشنهادی انشاهای دانش آموزی
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *