خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد صدای وزش باد پاییزی

انشا در مورد صدای وزش باد پاییزی

توصیف صدای وزش باد پاییزی

انشا در مورد صدای وزش باد پاییزی

انشا با موضوع صدای وزش باد پاییزی به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا صدای وزش باد پاییزی

پاییز که می شود،باد، هو هو کنان، برگ های خشکیده درختان را بی صبرانه به زمین می اندازد و سرانجام درخت بدون برگ پاییزی به خوابی زمستانی فرو می رود. صدای وزش باد پاییزی مانند موجودی است که از سرما به خود می پیچد و با صدایی که از آن گرمی نفس هایش بیرون می شود، خود را کمی گرم تر می کند.

باد پاییزی دست کمی از سرمای باد زمستانی ندارد. گاهی آنقدر سرد و سوزناک است که اگر شال گردن نبسته باشیم دماغمان رنگ لبو می شود! این سرما زمانی به اوج خودش می رسد که باد پاییزی با صدای بلندتری شروع به وزیدن کند.

گاهی اوقات که هوا سرد سرد است و باد شدیدی می وزد، صدای وزش باد پاییزی از درز پنجره به گوشمان می رسد و شاید هم بعضی شب ها از صدایش خواب از سرمان بپرد! یک روز هم ما صدای بلند وزش باد پاییزی را کاملا درک کردیم! آن روز آنقدر هوا سرد و طوفانی بود که صدای ترسناکی از هواکش خانه مان می آمد.

صدا طوری بود که انگار کسی پشت سر هم ” هو هو ” می کشید. برادر کوچکم هر از گاهی از این صدا می ترسید اما لحظه ای که خوشحالی و آرامش ما را می دید کمی آرام می گرفت! باد پاییزی هم از طرف خداست و ترسی ندارد فقط باید خودمان را خوب بپوشانیم تا سرما نخوریم.

پیشنهادی: انشای کوتاه و خواندنی درباره فصل پاییز

اختصاصی- دانشچی

کاربران عزیر در صورتی که انشا با موضوع صدای وزش باد پاییزی نوشته اید می توانید از طریق قسمت نظرات سایت، آن را برای ما ارسال کنید، تا در سایت دانشچی با نام خودتان ثبت کنیم. با تشکر

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *