خانه » مهارت نوشتاری » انشا ادبی درباره قرنطینه

انشا ادبی درباره قرنطینه

انشا کوتاه با توصیف ادبی درباره روزهای قرنطینه

انشا ادبی درباره قرنطینه

انشا در مورد گذراندن روزهای قرنطینه در دوران کرونا به صورت توصیفی و ذهنی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

وقتی همه ما داشتیم به خوبی و خوشی زندگی می کردیم، یک روز از آن سوی دنیا ویروسی آمد که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد. هیچ وقت فکر نمی‌کردیم روزی بیاید که دلمان برای کوچکترین چیزها مثل مدرسه رفتن و سرکلاس حاضر بودن تنگ شود.

ویروسی که همه چیز را از ما گرفت، تمام مردم دنیا را خانه نشین و همه جا را تعطیل کرد و برای حفظ جان خود باید یک متر یا حتی بیشتر از یکدیگر فاصله می گرفتیم.
اخبار تلویزیون اعلام کرد که همگی باید خود را قرنطینه خانگی کنند و یک ماه در خانه بمانند تا بشود شرایط را کنترل نمود. روزگار سختی بود و حتی اجازه دیدن خانواده و دوستانمان را نداشتیم  و همه دلتنگ یکدیگر بودیم. تا اینکه فکر کردیم در قرنطینه کارهایی انجام دهیم تا بتوانیم به آرامش برسیم و این روزها را بگذرانیم. بعضی ها شروع کردند به آشپزی کردن، کیک پختن و عکسهایشان را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

قرنطینه باعث شد تا تجربه جدیدی از زندگی کردن بدست بیاوریم مثلا عید نوروز و شب یلدا به جای دور همی های شاد، تماما در خانه گذشت و دید و بازدیدهایی که به فضای مجازی کشیده شد. ما هنوز هم در قرنطینه به سر می بریم و آرزو میکنیم هر چه زودتر روزی برسد تا این ویروس عجیب که کرونا نام دارد برود و دیگر این طرف‌ها پیدایش نشود.

پیشنهادی: انشا در مورد عید نوروز کرونایی

_ دوستان عزیز در صورتی که انشایی با این موضوع نوشته اید می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

اختصاصی / نویسنده: زهرا رحمانی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

یک دیدگاه

  1. واقعاً عالیییییییییییی بود 🤩🤩🤩😍😍😍😘😘😘😷😷
    من برای درس آزاد هشتم نوشتم عالی شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *