خانه » مهارت نوشتاری » توصیف حس و حال طعم بستنی یخی

توصیف حس و حال طعم بستنی یخی

توصیف ساده و انشا در مورد حس و حال طعم بستنی یخی

توصیف حس و حال طعم بستنی یخی

انشا با موضوع توصیف حس و حال طعم بستنی یخی به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع توصیف حس و حال طعم بستنی یخی

بستنی یخی یکی از آن دسته بستنی هایی است که خوردن آن در فصل تابستان لذت فوق العاده ای دارد. چه بسا زیر آفتاب گرم و سوزان تابستان بنشینی و با خوردن یک بستنی یخی، گرمای خورشید را به یکباره از تنت بیرون کنی!

همان اولین گاز را که به بستنی میزنی، سردی اش تا تمام مغزت نفوذ می کند و اینجاست که معنای واقعی کلمه یخ را می فهمیم! خوبی بستنی یخی این است که در حال خوردن می توانی هم به کارهایت برسی هم با اطرافیانت حرف بزنی؛ یعنی خیلی زود آب نمی شود و مقاوم است!

بستنی یخی طعمی همانند یخ در شکر دارد و وقتی آن در دهان تو است لایه های یخی آن بین دندان هایت جا خوش میکنند و از خوردن آن میتوانی لذت ببری. در زمان کودکی اکثر بستنی ها یخی بودند اما الان نسبت به گذشته کمتر پیدا می شود ولی با همه این ها باز هم بستنی یخی لذت و طعم بسیار لذیذی نسبت به بستنی های معمولی این دوره دارد. بستنی یخی طعم های پرتقالی و شاتوتی و طالبی و فالوده داردکه با اولین گاز حس می کنی در بهشت پا گذاشته ای.

به همین دلیل جوری دیگر از بستنی یخی را یخ در بهشت می نامند با همین حس گذاری دندان ها و زبان با همان طعم دلپذیر و همان حس پا گذاشتن در بهشت در روز های گرم تابستان و روز های آفتابی. روز های آفتابی که با برداشتن مقدار کمی پول به سمت بازارچه میرویم تا با خرید بستنی یخی کمی از یخ بودن آن برای خنکی تن گرمازده مان استفاده کنیم و با دوستان خود به کوچه برویم و بازی را از سر بگیریم و با همین خنکی لحظه ای بستنی یخی با صدای بلند بخندیم.

پیشنهادی: توصیف حس و حال طعم خورشت قورمه سبزی

انشا طعم بستنی یخی _دانشچی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *