خانه » مهارت نوشتاری » انشا درباره دوست و توصیف او

انشا درباره دوست و توصیف او

انشا توصیف دوست – مهارت نوشتاری

انشا توصیف دوست

انشا ادبی درباره دوست به صورت ادبی و ساده برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا دوست

هر انسانی قلباً خواهان “دوست ” است؛ چرا که از تنهایی بیزار است. هر کسی باید دوستی را برگزیند که خوب باشد و در کنار او احساس آرامش کند.

دوست خوب در همه لحظات سخت و شیرین در کنارت خواهد بود و نمی گذارد لحظه ای را احساس نگرانی کنی.

من هم دوست خویش را بسیار دوست دارم و با او همانگونه رفتار می کنم که دوست دارم او با من رفتار کند. بهترین لحظات زندگی هر کسی، زمانی است که در کنار دوستان مهربانش ساعت ها گرم گفت و گو می شود و حساب زمان از دستش می رود.

من در کنار دوستم احساس آرامش می کنم چرا که مدت هاست با او انس گرفته ام و او را دوست صمیمی خودم می دانم. اگر زمانی ناراحت و غمگین باشم، با یک لحظه سخن گفتن با او، تمام غصه هایم را فراموش می کنم.دوست خوب، همچون فرشته ای است که دنیا را برایت شبیه بهشت می کند و در کنار او حتی خار هم در چشم انسان مانند گلی زیبا دیده می شود.

انشا درباره دوست

امیرالمؤمنین علی(ع) معیار انتخاب دوست را بیان فرمود: دوستت کسی است که تو را از بدی باز بدارد و دشمنت آن کس است که تو را به بدی وادار کند.دوست خوب انسان را به طرف خدا می کشاند. هنری فورد می گوید: “بهترین دوست و همراه من کسی است که از من بهترین را بسازد”. هنری فورد به ما یادآوری می کند که یک دوست و همراه خوب باید فردی باشد که از شما بهترین فرد ممکن را بسازد. اگر وقت مان را با مردمی می گذرانیم که ما را تحت تاثیر خود قرار می دهند و ما را به زندگی بهتر هدایت می کنند ، پس در مسیر درستی قرار گرفته ایم.

یک دوست خوب از شما انتظار ندارد که همیشه حرف او را تایید کنید. در عوض وقتی شما عقیده متفاوتی دارید و با او موافق نیستید، به نظر شما احترام می گذارد. این کار باعث می شود روابط شما جذاب تر شود زیرا دوستان خوب می توانند نظرات مختلف خود درباره موضوعات مختلف را با هم در میان بگذارند.

پیشنهادی: انشا ادبی درباره دوست خوب و بد

انشا کوتاه ادبی توصیف دوست _ دانشچی

دوستان درصورتی که انشاء باموضوع دوست نوشته اید برای درس مهارت نوشتاری در قسمت نظرات برای ما بفرستید در سایت دانشچی با نام خودتان قرار دهیم. با تشکر

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *