خانه » مهارت نوشتاری » انشا ذهنی از زبان کوه

انشا ذهنی از زبان کوه

انشا دانش آموزی از زبان کوه ⛰

انشا ذهنی از زبان کوه

انشا از زبان کوه به صورت ادبی و ذهنی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا از زبان کوه ⛰

با عظمتی بی‌نهایت، بلند و پیوسته، بر بستر زمین ایستاده‌ام. من یک کوه هستم و امروز می‌خواهم با شما درباره‌ی خودم صحبت کنم. یکی از بلندترین و قوی‌ترین موجودات طبیعی، من هستم. به دلیل ارتفاع بالایی که دارم، هوا و ابرها به راحتی روی سرم در حال چرخش‌اند. به عنوان یکی از پدیده‌های طبیعی، برای انسان‌ها و حیوانات بسیار مهم هستم.

هر روز صبح با درخشش خورشید از خواب بر می‌خیزم. خورشید و ماه دوستان من هستند اما تاکنون نتوانسته‌ام آن دو را با یکدیگر آشنا کنم. ماه که بیاید خورشید پنهان می‌شود. زمانی هم که خورشید دلربایی می‌کند، ماه را دیگر نمی‌بینم.

به دلیل شرایط سختی که در من وجود دارد، بالا رفتن از من برای انسان‌ها چالش بزرگی است که برخی از آن‌ها موفق به انجام آن می‌شوند. برای صعود به قله من، افراد باید دارای توانایی بالایی باشند و با شرایط سختی مثل برف، باد و سرمای شدید مقابله کنند. با این وجود، برای علاقه‌مندان به صعود قله، تجربه‌ی بی‌نظیری خواهد بود. از قله‌ام، دنیایی بی‌پایان را می‌توان دید. دلپذیری دشت‌ها، کویرها، شکوفه‌های گوناگون، وسعت دریاها و سکوت جنگل‌ها، از بالای قله به چشم می‌خورد و گویی آن‌ها را در آغوش گرفته‌اید. این چشم‌انداز از کوه، یک شاهکار محسوب می‌شود زیرا خداوند هنرمند زمین، آن را به انسان‌ها هدیه داده است.

به عنوان یک کوه، من همیشه در جایی ثابت هستم و به مردم کمک می‌کنم تا از ویژگی‌های طبیعی که دارم، استفاده کنند. برای مثال، من می‌توانم به عنوان یک نشانگر جهت، برای مسافرانی که در مناطق کوهستانی قرار دارند، عمل کنم. دانشمندان از خاک من به عنوان یک مرجع برای تحقیقات علمی در زمینه‌های مختلف، استفاده می‌کنند.

شگفتی‌های بسیاری در من وجود دارد. در تمام طول عمرم با موجودات بسیاری آشنا شده‌ام و دوست‌داران زیادی دارم.

با افتخار ایستاده‌ام، مثل یک نگهبان بزرگ بر فراز دنیا.

انشا از زبان سنگ

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *