خانه » مهارت نوشتاری » انشا از زبان خوشه گندم

انشا از زبان خوشه گندم

انشا دانش آموزی از زبان خوشه گندم 🌾

انشا از زبان خوشه گندم

انشا ذهنی از زبان خوشه گندم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا از زبان خوشه گندم 🌾

جهان پر از رنگ‌های زیباست است. به طبیعت نگاه کنید تا رنگ‌های مختلف و جذاب را ببینید. من یکی از خوش‌رنگ‌ها هستم. طلایی! من خوشه گندم هستم. ما معمولا در نزدیک هم زندگی می‌کنیم. اگر کمی چشم‌تان را بچرخانید پدر و مادر و برادر و خواهر و دوست‌هایم را خواهید دید. ما همه یک‌رنگ هستیم.

ما ریه‌های مزرعه‌ایم. هوا را برای شما انسان‌ها پاک می‌کنیم؛ به شما زندگی می‌دهیم. تا به حال نان خورده‌اید؟ از لواش گرفته تا بربری و سنگک و تافتون و نان‌های مدرن‌تر؛ همه از ما ساخته شده‌اند. ما بسیار خوش‌مزه‌ایم.

ما گندم‌ها نماد صبر و پشت‌کاریم. هر زمان که دیو سفید سرما که نامش زمستان است از زمین فرار می‌کند، از دل خاک‌های گرم و نرم، بلند شده و بهار را می‌سازیم. البته باید اعتراف کنم که در ابتدا سبزرنگیم و پس از مدتی طلایی می‌شویم. با این حال بگذارید کمی خودشیفته باشم، سبزمان هم زیباست!

بهتر است کمی از فوایدمان برای سلامتی شما انسان‌ها بگویم. در ابتدا باید به قلب کوچک زیبای‌تان اشاره کنم. مصرف ما و خوراکی‌های ساخته شده از گندم، قلب‌تان را تقویت می‌کند. در ضمن ما سرشار از ویتامین‌های بسیاری هستیم؛ مانند ویتامین K، B و E. اگر می‌خواهید سالم بمانید، بهتر است با ما دوست باشید و محصولات‌مان را مصرف کنید.

ما مدیون زحمات مرد کشاورزیم. او با زحمات خود ما را کاشته و به ما آب داده است. کشاورزی کردن در زمان گرما کار بسیار سختی است. او عرق پیشانی‌اش را با آستین پاک می‌کرد و به ما آب می‌داد. ما قدردان او هستیم.

اگر به مزرعه یعنی خانه ما گندم‌ها سر زدید، برای مدتی به ما خیره شوید. به نظر شما زیباییم؟ سعی کنید از ما عکس بگیرید یا حتی درباره ما شعر بگویید. نقاشی‌ کردن از ما هم می‌تواند جذاب باشد. بیایید جلو و ما را لمس کنید؛ اما آرام! مبادا له شویم. ما دوستان شما هستیم.

بخوانید انشا از زبان جاده

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *