خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد یک قایق شیشه ای زیر اقیانوس

انشا در مورد یک قایق شیشه ای زیر اقیانوس

انشا دانش آموزی یک قایق شیشه ای زیر اقیانوس

انشا در مورد یک قایق شیشه ای زیر اقیانوس

انشا با موضوع یک قایق شیشه ای زیر اقیانوس به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا یک قایق شیشه ای زیر اقیانوس

پس از چندین سال آزمایش بر روی شیشه‌های مختلف، بالاخره اولین قایق شیشه‌ای جهان ساخته شد. قایقی که تماما از جنس شیشه بود. با نشستن درون قایق، موج‌های آب زیر آن کاملا واضح و مشخص می‌شدند‌. این قایق را برای مقصدی دور ساختند که مسیر عبور آن اقیانوس بی‌انتها بود. اقیانوس با وسعت خود گمان می‌کرد که تک‌ پادشاه جهان است و اجازه نمی‌داد بقیه اجسام بر روی آن دلربایی کنند.

با گذشت مدت زمانی کوتاه که این قایق شیشه‌ای بر روی آب در حرکت بود، گردابی عظیم به وجود آمد. او قایق شیشه‌ای را در خود فرو برد. سازندگان آن متعجب شده و بسیار ترسیده بودند. آن‌ها توانستند به سلامت از گرداب گذر کنند و به ساحل برسند. اقیانوس فقط قایق شیشه‌ای را می‌خواست و کاری با بقیه نداشت‌‌. قایق زیبا و بلورین در اعماق اقیانوس دفن شد. سال‌ها گذشتند و از ترک‌های بدنه قایق، گیاهان دریایی زیبایی روییدند و جذابیت آن را دو چندان کردند.

ماهیانی درون آن زندگی می‌کردند. قایق شیشه‌ای در اعماق اقیانوس زیبا و زیباتر می‌شد. روزی یک غواص برای فیلم‌برداری به اعماق اقیانوس رفت. او در حین کار متوجه جسمی که مانند الماس می‌درخشید شد. او گمان می‌کرد که به راستی با بزرگ‌ترین الماس دنیا برخورد کرده است. نزدیک‌تر شد و شگفتی تمام بدنش را احاطه کرد. او تنهاترین قایق شیشه‌ای جهان را کشف کرده بود. قایق در پوست خود نمی‌گنجید و باورش نمی‌شد که بعد از سال‌ها می‌تواند از این قفس آبی رها شود. باستان‌شناسان با سختی فراوان توانستند آن را از اعماق آب نجات دهند. قایقی که باید در اقیانوس رها و آزاد می‌بود تا به مقاصد خود برسد را از قفسی نجات داده تا به قفس دیگر منتقلش کنند. موزه خانه بعدی قایق شده بود. افراد زیادی به موزه می‌آمدند تا اثر ارزشمندی با نام قایق شیشه ای زیر اقیانوس را تماشا کنند.

انشا تضاد معنایی خشکی و دریا

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *