خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد یک روز غمگین

انشا در مورد یک روز غمگین

انشا درباره یک روز غمگین

انشا در مورد یک روز غمگین

انشا با موضوع یک روز غمگین به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا یک روز غمگین

روزهایی که غمگین و ناراحت هستیم می‌شنویم که انسان باید همیشه شاد و خوشحال باشد و در برابر سختی‌های روزگار مقاومت کند و اجازه ندهد مشکلات، روزهای ارزشمند زندگی را به یک روز غمگین تبدیل کند. اما گاهی اوقات نمی‌توان جوری که دیگران می‌خواهند همیشه شاد بود. همه‌ی آدم‌ها روزهای غمگین زیادی را پشت سر گذاشته‌اند یا قرار است با آن مواجه شوند که بهتر است خود را برای این روزها آماده کنند و قوی‌تر شوند تا غم نتواند آن‌ها از پای درآورد. اگر ما همیشه غمگین باشیم آرام آرام به یک فرد افسرده تبدیل می‌شویم و سایر افراد دیگر تمایلی برای معاشرت با ما نخواهند داشت و در آن زمان باید تنهایی را تجربه کنیم.

گاهی اوقات انسان‌ها از دورن بخاطر اتفاقی که برای آن‌ها افتاده است بسیار ناراحت هستند ولی به ظاهر خود را خوشحال نشان می‌دهند. اما به نظر من غمگین بودن یک حس طبیعی است و نباید آن را از دیگران پنهان نمود. اگر اطرافیان متوجه شوند که روز غمگینی داشته‌ایم ما را بهتر درک می‌کنند و سعی خواهند کرد به بهبود حال ما کمک کنند.

یک روز غمگین می‌تواند روزی باشد که شما با ماشین خود تصادف کرده‌اید، یا قرار ملاقات مهمی دارید اما به دلیل باریدن باران لغو شده یا با دوستتان سر موضوعی بحث و قهر کرده باشید. روزهای غمگین آدم‌ها می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد شاید یک اتفاق برای شما خیلی ناراحت کننده نباشد که روزتان را غمگین نماید اما همان اتفاق اگر برای فرد دیگری رخ دهد ممکن است چندین روز باعث ناراحتی او شود.

مثلا همین چند روز پیش من یک روز غمگین را تجربه کردم. مشغول انجام کارهای روزانه خود بودم که از مادرم خبر درگذشت پدر بزرگ دوستم را شنید و بسیار ناراحت شدم. ممکن است این روزها و شنیدن خبرهای ناراحت کننده برای همه پیش بیاید اما زندگی مانند آب یک رودخانه جریان دارد و ساکن نیست به همین دلیل نباید غم را ادامه داد زیرا دیگر روزهای خوب زندگی از دست خواهد رفت که غیرقابل بازگشت هستند.

موضوعات پیشنهادی برای انشا دانش آموزی

انشا اختصاصی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *