خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد یادش بخیر

انشا در مورد یادش بخیر

انشا دانش آموزی درباره یادش بخیر

انشا در مورد یادش بخیر

انشای دانش آموزی با موضوع یادش بخیر به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

 موضوع انشا یادش بخیر

اگر قرار باشد درباره یادش بخیر انشا بنویسیم، همه ما روزهای تلخ و شیرین بسیاری داریم که وقتی به یاد آن‌ها می‌افتیم با خود می‌گوییم یادش بخیر و دلتنگ آن زمان می‌شویم. خانه عزیز یک ساختمان قدیمی بود. درِ آن کوچک بود، البته برای ما بچه‌ها که هنوز قدمان کوتاه محسوب می‌شد، این‌طور به نظر نمی‌رسید. وارد حیاط که می‌شیدم حوض آبی‌رنگ خودنمایی می‌کرد. ماهیان قرمز با شادمانی دنبال یکدیگر می‌کردند. عزیز برایشان نان ریخته بود و برای خوردن بزرگ‌ترین تکه، باله‌هایشان را به یکدیگر می‌زدند. حیاط فضای سرسبز و بزرگی بود. کمی آن‌طرف‌تر از حوض، پله‌های کج و معوج قرار داشتند. هیچ حصار و نرده‌ای در اطراف حوض نبود به همین دلیل مادر همیشه نگران بود که مبادا از پله‌‌ها به پایین سقوط کنم.

تمام کودکی را با نظارت مادر از پله‌ها بالا می‌رفتم و پایین می‌آمدم. یادش بخیر آن زمان با کودکان هم‌سن خودم درون حوض می‌رفتیم و آب بازی می‌کردیم. روزها گذشتند و هرکدام از ما بچه‌ها بزرگ شدیم. هر یک مشغول درس و تحصیل بودیم و یادمان نمی‌افتاد که عاشق خانه عزیز هستیم. سال‌ها گذشتند و دیگر عزیز در کنار ما نبود. به منزل او رفتیم. هر طرف از خانه یک جمله یادش بخیر به همراه داشت. محال بود به اتاقی برویم و یادش بخیر را به زبان نیاوریم. عبارت یادش بخیر معمولا با عشق، دوستی و لحظات خوب زندگی ارتباط دارد. هرگاه که شخصی درگذشت یا زمانی طولانی‌ای او را ندیدیم، یادش بخیر به عنوان یک اعتراف به ارزش وی و ارتباطی که با او داشته‌ایم، به کار می‌رود. زمانی که به خاطر می‌آوریم که یک نفر یا یک زمان خاص را دوست داشتیم، احساس شادی و آرامش درونی به دل ما می‌آید. این خاطرات می‌توانند در لحظات سخت زندگی، به ما انگیزه و امید بدهند و ما را به سوی آینده هدایت کنند. یادش بخیر یک عبارت ارزشمند به شمار می‌رود که احساساتمان را در مورد لحظات خوب و ارتباطات مهم زندگی‌مان به ما یادآوری می‌کند.

انشا در مورد سکوت شب

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *