خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد هواپیما

انشا در مورد هواپیما

انشا دانش آموزی درباره هواپیما

انشا در مورد هواپیما

انشا با موضوع هواپیما به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

انشا هواپیما

پرواز، رویایی شیرین و محال، برای بشر دیروز و ملموس‌ترین روش جابجایی برای بشر امروز، تلاشهای هزاران باره بشر بالاخره نتیجه داد و بشر به یک آرزوی دیرینه خود دست یافت.
هواپیماها اختراع شدند.

حتی مدلهای متنوع با کاربردها و اهداف خاصی، با سرعتهای مختلف با تعداد سرنشینان مختلف اختراع شدند. وسیله‌ای که روزی فقط برای رسیدن به رویای رفتن به آسمان ساخته شد، امروزه هزاران کاربرد دارد. قطع به یقین برادران رایت حتی فکرش را هم نمی‌کردند، فرجام اختراعشان به اینجا برسد. البته مقصود از فرجام، تا زمان اکنون می‌باشد و آینده این فرجام، نامحدود و غیر قابل پیش بینی است.

هواپیمایی که در ابتدا فقط برای لحظاتی تجربه پرواز در آسمان بود، امروزه تبدیل شده به حفظ با ارزشترین عنصر زندگی، یعنی زمان، که این زمان حتی میتواند طلایی‌ترین فاکتور برای نجات جان یک بیمار باشد.

در وقایع طبیعی مانند سیل و زلزله و مسدود شدن راه‌های زمینی و در مسیرهای صعب العبور، پل ارتباطی مهمی است، و طبیعتا مثل هر اختراع بشری، جنبه مخرب هم داشت. در غالب هواپیماهای جنگی و برای گرفتن جان انسانهای بی گناه، خلاصه امروزه دیگر رویا نیستن و به راحتی دست یافتنی هستند.

آنچه که امروزه موجب گذاشتن بار سنگینی بر روی شانه‌های شرکتهای هواپیمایی شده، این وظیفه خطیر است که با رسیدگی به موقع و رفع نقص و ارتقا سیستم هواپیماها و خطوط هوایی امنیت جان مسافران بیش از پیش تامین شود.

کسی چه می‌داند در آینده با چه شمایلی از هواپیماها و با چه کاربردهای جدیدی از آنها روبرو می‌شویم.!؟

موضوعات پیشنهادی انشاهای دانش آموزی

انشا اختصاصی _ نویسنده: مهتا قیدی 

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *