خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد اگر من یک کاغذ بودم

انشا در مورد اگر من یک کاغذ بودم

انشا دانش آموزی اگر من کاغذ بودم 📄

انشا در مورد اگر من یک کاغذ بودم

انشا با موضوع اگر من کاغذ بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا در مورد اگر من کاغذ بودم 📄

اگر من یک کاغذ بودم، دوست داشتم که کاغذ اوریگامی باشم. البته کاغذ رنگی نیز خوب است. شما می‌دانید اوریگامی چیست؟ اوریگامی یک هنر است که با تا کردن کاغذ، شکل‌های مختلفی می‌سازند. اگر من یک کاغذ اوریگامی بودم، به شکل پروانه تبدیل می‌شدم. کاش صاحب من از من بسیار خوب مراقبت کند زیرا من به عنوان کاغذ بسیار حساس و ضعیف خواهم بود. اگر با من موشک درست کنند به سرزمین‌های دور پرواز می‌کنم و از بلندای آسمان، شهر را تماشا می‌کنم. من با هواپیما‌ها هم‌مسیر می‌شوم و با آن‌ها به رقابت می‌پردازم.

کاغذ بودن عجیب است. اگر کسی بخواهد روی من نقاشی بکشد یا مشق‌هایش را بنویسد، آن وقت قلقلکم می‌آید و آن‌قدر می‌خندم تا او نتواند به کارش ادامه دهد. کاغذ بودن مسئولیت‌های زیادی دارد که به چشم نمی‌آیند. من اگر کاغذ بودم، می‌توانستم کاغذ نامه نیز باشم. دوستی که برای دوست دیگرش در شهری دور با قلمی زیبا بر روی تنه‌ی من حرف‌هایی از دلتنگی را حک خواهد کرد.

برخی کاغذها عمر طولانی دارند و برخی عمر کوتاه. کاغذی که صاحب باسلیقه‌ای داشته باشد، سالیان سال داخل قاب روی دیوار باقی می‌ماند یا داخل دفتر بین برگه‌های دیگر صحیح و سالم عمر می‌کند. من اگر کاغذ بودم، دوست داشتم که برگی از دفتر نقاشی یک کودک خوش ذوق باشم. او روی من نقاشی زیبایی بکشد و معلم نیز به او نمره ۲۰ بدهد. آن‌وقت او خوشحال شود و تمام مسیر مدرسه تا خانه را درباره نقاشی‌ای که کشیده صحبت کند و مادر نیز او را به انجام این کار تشویق کند. آری من در این صورت است که دوست دارم کاغذ باشم. من نمی‌خواهم توسط دست‌های فردی مچاله یا پاره شوم. کاغذ بودن یک اتفاق عجیب است. کاش من یک کاغذ جادویی باشم که بتواند با صاحب خود گفت و گو داشته باشد.

پیشنهادی: انشای خواندنی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *