خانه » مهارت نوشتاری » انشا از زبان یکی از اعضای بدن ( معده)

انشا از زبان یکی از اعضای بدن ( معده)

انشا دانش آموزی از زبان معده

انشا از زبان یکی از اعضای بدن ( معده)

انشا ذهنی از زبان معده به صورت ادبی و ساده برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا از زبان یکی از اعضای بدن ( معده)

من معده هستم. بخشی مهمی در بدن که مسئول هضم غذاست. من با انواع و اقسام غذاها آشنایی دارم و روش هضم هر کدام را نیز بلد هستم. برخی غذاها را با سرعت خرگوشی هضم می‌کنم. اما، در مقابل برخی از آن‌ها سرعتم مانند یک لاک‌پشت پیر می‌شود. من به عنوان بخشی از سیستم گوارش انسان، مسئولیت‌های مهمی دارم. وظیفه‌ام آغاز هضم غذا در داخل بدن است.

وقتی شما غذا را بخورید، من به کار می‌افتم. ابتدا غذا را دریافت می‌کنم و به کمک اسیدها و آنزیم‌ها آن را تجزیه می‌کنم. سپس مواد تجزیه شده به مرحله‌های بعدی ارسال می‌شوند تا از آن‌ها انرژی و مواد مورد نیاز بدن دریافت شود.

گاهی اوقات من ممکن است مشکلاتی داشته باشم. البته این دست خود من نیست. زمانی که انسان‌ها دست روی نقطه ضعف من بگذارند، برای آن‌ها دردسر می‌شوم. راستی من اسیدی هستم. زمانی‌که حجم مواد غذایی انبار من زیاد شود، اسیدهای من عصبانی شده و بالا می‌روند. من سنسورهای مخصوص به خود دارم. زمانی که ظرفیتم پر شده باشد یا صاحبم عصبانی شود، حس درد را از خود به کل بدنم انتقال می‌دهم. به گونه‌ای که فرد باید به دکتر مراجعه کند.

ما معده‌ها در بدن جانداران مختلف، متفاوت عمل می‌کنیم. مثلا یک مار می‌تواند یک جانور گنده‌تر از خودش را بخورد و آن را سمت معده بفرستد. آن وقت معده چندین ماه زمان لازم دارد تا آن را هضم کند. من که معده یک انسان هستم، به او حسادت می‌کنم زیرا از من قوی‌تر است. من یک معده کوچک در بدن نوزاد هستم. او نمی‌تواند چیز زیادی بخورد. تنها چیزی که فعلا درون من جای می‌گیرد، شیر است. من دوست دارم وقتی که بزرگ شدم، مانند آن معده‌ای شوم که درون بدن مار است و می‌تواند حجم زیادی مواد غذایی را در خود جای دهد.

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *