خانه » مهارت نوشتاری » انشا درباره اگر من مخترع بودم

انشا درباره اگر من مخترع بودم

انشا دانش آموزی در مورد اگر من یک مخترع بودم

انشا درباره اگر من مخترع بودم

 

انشا با موضوع اگر من یک مخترع بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا اگر من مخترع بودم

همیشه وقتی وسیله‌ای را میبینم که کاربرد آن برای من جالب است، این سوال برایم پیش می‌آید که مخترع آن چه کسی بوده و چه چیزی باعث شده است فکر این اختراع به ذهن او خطور کند.

انسان‌ها از زمانهای دور برای آسان‌تر شدن کارهای‌شان، رفع نیازهای خود و بهبود کیفیت زندگی، وسایل مختلفی را اختراع کردند که در این راه گاهی شکست خورده‌اند و گاهی به هدف خود رسیده‌اند. مثل نیاز به برقراری ارتباط که باعث اختراع تلفن توسط گراهام بل شد. اما همیشه اختراعات بشر مفید نبوده است اختراعات خطرناکی نیز وجود دارد که جان انسان‌ها را به مخاطره می‌اندازد. که مرگبارترین آنها اختراع بمب اتم و انواع سلاح است.

اگر من مخترع بودم چیزهایی اختراع می‌کردم که برای تمام انسان‌ها مفید باشد، که هم به آسان‌تر شدن کارها و هم به پیشرفت علم کمک کنم و حتما در اختراع خود مسائل محیط زیستی را نیز در نظر می‌گرفتم تا آسیبی به هیچ موجود زنده‌ای وارد نشود.

اگر من مخترع بودم اولین اختراعم ساخت یک ماشین زمان بود تا به گذشته برگردم و برخی از اشتباهات خود را جبران نمایم و یا با سفر به آینده از همه چیز باخبر شوم تا شاید بتوانم از رخ دادن بعضی اتفاقات ناگوار جلوگیری کنم.

اگر من مخترع بودن حتماً سعی می‌کردم داروهایی برای بیماری‌های لاعلاج مثل بیماری پروانه‌ای اختراع کنم تا دیگر هیچ فردی دچار درد و رنج حاصل از بیماری نشود. یا دستگاهی اختراع می‌کردم که بتواند مانند یک جاروبرقی بزرگ هوای آلوده شهر را به درون خود بکشد و هوای پاک و تمیز تولید کند تا افرادی که بیماری‌های قلبی و ریوی دارند هوای تازه برای تنفس داشته باشند.

اگر من مخترع بودم در راه رسیدم به هدفم هیچ گاه ناامید نمی‌شدم و دست از تلاش برنمیداشتم و از هر شکستکی که می‌خوردم درس جدیدی یاد میگرفتم و به مسیر خود ادامه می‌دادم.

پیشنهادی: انشاهایی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *