خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد کلاس مجازی

انشا در مورد کلاس مجازی

انشا دانش آموزی درباره کلاس مجازی

انشا با موضوع کلاس مجازی

انشا با موضوع کلاس مجازی به صورت ادبی و ساده برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

انشا با موضوع کلاس مجازی

صحبت از کلاس‌های مجازی، یادآور خاطرات طنزی است که روزگار خوشی را به یاد می‌آورند. تا چندین سال آینده ممکن است کلاس‌های حضوری به یک خاطره تبدیل شوند و تشکیل کلاس‌ها به صورت مجازی یک امر طبیعی باشد. اما در زمان حال این مسئله برعکس است.

برای ما دانش‌آموزانی که از کلاس اول در مدرسه حضور داشتیم، تشکیل کلاس‌های‌مان به صورت مجازی یک اتفاق عجیب بود. باید پشت کامپیوتر می‌نشستیم و به صدا و تصویر معلم گوش می‌دادیم‌. در روزهای اول، همه‌چیز تازگی داشت.

حتی برای آب خوردن نیز جرعت بلند شدن نداشتیم؛ تا مبادا معلم متوجه شود و برای‌مان امتیاز منفی ثبت کند. روزها گذشتند. این ترس‌ها جای خود را به بازی‌گوشی و شیطنت دادند. مانند هر دانش دیگری که ابتدای آن سخت است و به مرور تکراری و آسان می‌شود، یادگرفتن نحوه حضور در کلاس مجازی نیز روز به روز آسان‌تر شد.از یک زمان به بعد می‌دانستیم کدام معلم حین تدریس دانش‌آموزان را صدا می‌کند و کدام این کار را انجام نمی‌دهد.

علاوه بر آن کلاس مجازی مزیت‌های فراوانی نیز به همراه داشت. برای حضور در کلاس نیاز به طی کردن مسیر مدرسه نبود. می‌توانستیم در خانه حاضر شویم، زنگ تفریح به جای رفتن به حیاط، در خانه کتاب می‌خواندیم یا درس زنگ بعد را مرور می‌کردیم. خانه فضای راحت‌تری برای درس خواندن محسوب می‌شد.

می‌توانستیم بعد از تمام شدن کلاس‌های مجازی، زمان بیشتری برای انجام تکالیف خود داشته باشیم؛ زیرا در زمان حضوری بودن مدارس باید مدت زیادی را صرف برگشت به خانه می‌کردیم. آن وقت هم که به خانه می‌رسیدیم از خستگی خواب‌مان می‌برد. در این شرایط زمان کمی داشتیم تا به کارهای‌ خود برسیم.

کلاس مجازی ما را از دوستان‌مان جدا می‌کرد و این قسمت تلخ ماجرا بود. روی یک نیمکت نمی‌نشستیم و برای این‌که میز ردیف اول را تصاحب کنیم، با یکدیگر رقابت نمی‌کردیم.

کلاس‌های مجازی با تمام خوبی و بدی‌هایی که داشت، نکته مهمی را به ما یاد آوری کرد؛ هیچ زمان از تلاش کردن دست نکشیم.

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

انشا درباره اگر فیل ها بال داشتند
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *