خانه » مهارت نوشتاری » انشا اگر من فوتبالیست بودم

انشا اگر من فوتبالیست بودم

انشا دانش آموزی درباره اگر من فوتبالیست بودم ⚽️

انشا اگر من فوتبالیست بودم

انشا با موضوع اگر من فوتبالیست بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا در مورد اگر من فوتبالیست بودم ⚽️

فوتبالیست بودن، فعالیت و ورزشی دشوار همراه با سختی‌های خودش است. کسی که بخواهد فوتبالیست شود، باید سال‌ها تلاش و تمرین کند، تا در این ورزش حرفه‌ای شود و بتواند آن را به عنوان شغل نیز در نظر بگیرد. اگر من فوتبالیست بودم، نهایت سعی و تلاشم را می‌کردم که در این ورزش، باتجربه و حرفه‌ای بشوم. سعی می‌کردم مدت زیادی تمرین کنم تا بتوانم، در زمین بازی، بهترین عملکرد را داشته باشم و گل های به یادماندنی بزنم.

اگر من فوتبالیست بودم، به جای اینکه سعی کنم، انفرادی در زمین فوتبال بازی کنم، گروهی کار میکردم. زیرا فوتبال ورزشی گروهی است نه انفرادی. و همینطور در تمرین‌ها بیشترین تمرکزم را روی پاس دادن و گل زدن می گذاشتم. اگر من فوتبالیست بودم، بیشتر از قبل مراقب رفتارم بودم. زیرا فوتبال رشته ورزشی پرطرفداری است و کودکان، نوجوانان و میانسالان زیادی را جذب خود می‌کند، و ممکن است مردم یک فوتبالیست را الگوی خود قرار دهند، به همین دلیل همه‌ی فوتبالیست‌ها باید مراقب رفتارشان باشند.

اگر من فوتبالیست بودم، به شهرها و روستا‌هایی که ورزشگاه و مراکز ورزشی ندارند، می‌رفتم و سعی می‌کردم استعدادهای ورزشی کودکان و نوجوانان این مکان‌ها را کشف کنم. فوتبالیست‌ها مسئولیت سختی را برعهده دارند، زیرا اگر در تیم ملی برگزیده شده باشند، نماینده ی یک ملت هستند و باید بهترین خودشان را نشان بدهند. همچنین فوتبالیست شدن، کار دشواری است، زیرا به تمرین و اراده ی خیلی سخت و محکمی احتیاج دارد. اگر شما فوتبالیست بودید، چه می‌کردید؟

پیشنهادی: انشای خواندنی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی _ نویسنده: فاطمه شهری

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *