خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد کلاس زبان انگلیسی

انشا در مورد کلاس زبان انگلیسی

انشا دانش آموزی درباره کلاس زبان انگلیسی

انشا کلاس زبان انگلیسی

انشا با موضوع کلاس زبان انگلیسی به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا کلاس زبان انگلیسی

آشنایی و صحبت کردن با یک زبان دیگر علاوه بر زبان مادری، بسیار هیجان‌انگیز است. فرض کنید که می‌توانید با انسان‌هایی خارج از کشور خود درباره مسائل مختلف بحث و گفت‌وگو داشته باشید. این اتفاق بسیار دلپذیر است.

کلاس زبان انگلیسی در مدرسه، چیزهای جدیدی به ما می‌آموزد. این کلاس پنجره‌ای برای رویارویی با دنیای خارج از مرز‌های ایران است‌. مهم‌ترین ابزاری که ما می‌توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم زبان است. داشتن دو یا چند ابزار ارتباطی می‌تواند دنیای ما را بزرگ‌تر کند. می‌توانیم دوستانی داشته باشیم که ملیت متفاوتی دارند و در جایی دورتر از قاره ما زندگی می‌کنند.

اولین جلسه کلاس زبان انگلیسی خود را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم. معلم وارد کلاس شد و با زبانی صحبت می‌کرد که من حتی یک کلمه از آن را هم متوجه نمی‌شدم. با سختی فراوان از او پرسیدم که آیا ممکن است صحبت‌هایش را ترجمه کند تا یک کلمه از آن را متوجه شویم؟

او با چهره‌ای درهم گفت که ممکن نیست و این آخرین صحبت فارسی او سر کلاس بود. از آن روز من همه تلاشم را کردم تا این زبان را بیاموزم. برای این درس، دوبرابر تلاش می‌کردم تا صحبت‌های معلم را متوجه شوم‌. هر کجا سوالی برایم پیش می‌آمد از او می‌پرسیدم و پاسخ سوال خود را طوری می‌گرفتم که هیچ‌گاه دیگر آن مسئله برایم تکرار نمی‌شد.

در این کلاس، معلم محرک ما بود تا این زبان را به خوبی بیاموزیم. او با سخت‌گیری‌های فراوان کاری کرد که در طی یک سال تحصیلی، کل کتاب را آموختیم و پاسخ به سوالات امتحان نهایی برای‌مان مانند حل کردن سوالات ادبیات فارسی شده بود. زنگ زبان انگلیسی دیگر یک کابوس نبود. راهی بود برای ورود به دنیای نویسندگانی که کتاب‌های‌شان به زبان فارسی نوشته نشده بود.

مهم‌ترین درسی که از این کلاس گرفتیم، آن بود که هیچ‌وقت تسلیم نشویم. دنیای ذهن فراتر از چیزی‌ست که فکرش را می‌کنیم.

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

انشا در مورد ویژگی های یک مدرسه خوب
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *