خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد راز زندگی

انشا در مورد راز زندگی

انشا دانش آموزی درباره راز زندگی

انشا در مورد راز زندگی

انشا با موضوع راز زندگی به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا راز زندگی

روزگاری که ما در آن زندگی می کنیم، پُر است از پستی و بلندی‌های کوچک و بزرگ. پُر است از پشیمانی‌ها و نگرانی‌ها برای آینده. مملو از غم و غصه و شادی و خوشحالی است. اما این ما انسان‌ها هستیم که از فرصت کوتاهی به نام «عمر» که به ما داده شده است به خوبی استفاده نمی‌کنیم. راز زندگی همین است لذت بردن از تمام لحظه‌هایی که خداوند به ما اعطا کرده است.

ما انسان‌ها ساعت‌ها و یا حتی سال‌های طولانی در حسرت گذشته و یا در نگرانی آینده سپری می‌کنیم، در حالی که زمان حال برای ما، متوقف نخواهد شد و تنها چیزی که داریم این است که، فرصت‌هایی که روزگار در اختیارمان قرار داده را غنیمت شماریم.

گاهی بابت مشکلی احساس می‌کنیم چه در گذشته، چه در حال و چه در آینده، کسی نیستیم جز کسی که فقط وجود دارد و نفس می‌کشد، اما این پستی و بلندی‌های زندگی است که به ما می‌آموزد که زندگی ادامه دارد و این ما هستیم که باید برای بقای خود تلاش کنیم. راز زندگی این است که باید تمام سعی‌مان را کنیم تا در دوران سالخوردگی پشیمانی‌ای نداشته باشیم، که چرا جوانی را بیهوده صرف گذشته‌ای که گذشته و آینده‌ای که هنوز نیامده کرده‌ایم.

پس بیایید زندگی کردن که نادرترین اتفاق جهان هستی است را مقدس شماریم و ازتک تک لحظات این زندگی کوتاه لذت ببریم و از آن مانند یک راز نگهداری کنیم.

موضوعات پیشنهادی انشاهای دانش آموزی

انشا اختصاصی _ نویسنده: فاطمه شهری

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *