خانه » مهارت نوشتاری » انشا اگر من فرشته بودم

انشا اگر من فرشته بودم

انشا دانش آموزی درباره اگر من فرشته بودم 🧚🏻‍♀️

انشا اگر من فرشته بودم

انشا با موضوع اگر من فرشته بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا در مورد اگر من فرشته بودم 🧚🏻‍♀️

اگر من فرشته بودم، برای کودکانی که مریضی خاصی مانند سرطان دارند، خوراکی و کادوهای مختلف می‌آوردم، تا کمی دل‌هایشان را شاد کنم. برای کودکان کار، کفش و لباس می‌خریدم و برایشان مداد و کتاب، برای درس خواندن می‌بردم.

اگر من فرشته بودم، برای بچه‎‌های یتیم که از داشتن نعمت پدر محروم هستند، شعر و داستان می‌خواندم و برایشان عروسک و جایزه می‌گرفتم. اگر من فرشته بودم، سعی می‌کردم مردم را متقاعد کنم که بیشتر از قبل به فکر سلامتی‌شان باشند، گل و درخت بکارند، قدر زندگی‌شان را بدانند و بهتر زندگی کنند. و همچنین به آنها یاداوری می‌کردم که حواسشان به نیازمندان و خانواده های کم بضاعت نیز باشد.

اگر من فرشته بودم، بیشترین تمرکزم را روی برآورده کردن آرزوهای مردم و کودکان می گذاشتم. چیزهایی هایی که کودکان از من می‌خواستند را به بهترین نحوه ممکن برایشان برآورده می کردم. اگر من فرشته بودم، نزد آدم های بد اخلاق، نامهربان، عصبانی و… می‌رفتم تا به آنها یادآوری کنم که زندگی، نامهربانی و بدی کردن به مردم نیست، و آنچه که زندگی را زیبا می‌کند، عشق و محبت و خوبی است. و سعی می‌کردم به آنها بفهمانم که کسی با انجام کارهای زشت و بد، نه نتها به خوشبختی نمی‌رسد، بلکه در آخرت دچار عذاب می‌شوند و از سمت مردم نیز طرد خواهند شد.

در آخر، اگر من فرشته بودم، نهایت سعی و تلاشم را می‌کردم، که بدی ها، زشتی ها و آلایش ها را از این جهان پاک کنم، تا همه‌ی آدم ها بتوانند، زندگی خوبی در کنار هم داشته باشند. اگر شما فرشته بودید، چه کارهایی برای شادی و زیبایی این جهان انجام می دادید؟

پیشنهادی: انشای خواندنی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی _ نویسنده: فاطمه شهری

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *