خانه » بررسی و معرفی » قیمت بهترین دوربین مداربسته داهوا برای اداره

قیمت بهترین دوربین مداربسته داهوا برای اداره

درباره دوربین مداربسته داهوا بیشتر بدانیم!

قیمت بهترین دوربین مداربسته داهوا برای اداره

دوربین های مداربسته داهوا محصولات متنوعی را برای کاربری های مختلف ارائه می دهند. با توجه به نیاز و مکان نصب و نوع پروژه از میان محصولات با کیفیت داهوا به طور حتم می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای بهره مندی از کیفیت بالا، عملکرد خوب و خدمات پس از فروش این دوربین محبوب توصیه می کنیم از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

نمایندگی های مجاز عموماً به مشتریان خود لیست قیمت داهوا را همراه با توضیحات توسط کارشناسان ارائه می دهند. نیاز و نوع کاربری توسط مشتری مشخص شده و کارشناس بر همان اساس چندین مدل معرفی خواهد کرد. چگونه خود این کار را انجام دهیم؟ در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم چگونه بهترنی دوربین مداربسته برای اداره انتخاب کنید.

دوربین مداربسته مناسب برای اداره و محل کار

در هنگام خرید به قیمت لیست و مشخصات دوربینی که معرفی می شود دقت کنید. این مشخصات را با دوربینی که دریافت می کنید مقایسه کنید تا از صحت کالای انتخابی خود مطمئن شوید. هر چه دوربین مداربسته ای که انتخاب می کنید برای کاربری و محل شما متناسب باشد، هزینه پرداختی شما به نوعی از بین نرفته و به سود شما بوده است. در حالی که اگر دوربین مداربسته انتخابی تناسب چندانی با محل و نیاز شما نداشته باشد مصداق دور انداختن پول است.

ویژگی های دوربین مناسب برای اداره

غالباً ادارات متشکل از چند واحد کاری و چندین اتاق است که هر کدام ممکن است براساس تعداد پرسنل، نوع فعالیت و تجهیزات درون آن، متراژ های مختلفی داشته باشند. همچنین با توجه به میزان حساسیت هر کدام اولویت نصب دوربین در هر کدام متفاوت است. ضمن اینکه نوع نظارت در هر واحد نیز می تواند متفاوت از سایر واحدها باشد. به عنوان اتاقی که مملو از اسناد و اوراق مهم و محرمانه است حساسیتی چند برابری نسبت به سایر واحدها و اتاق ها دارد.

در اولین قدم باید بدانید به چه منظور می خواهید اتاق تحت نظارت باشد. آیا تنها ورود و خروج به اتاق تحت نظارت باشد کافیست یا تشخیص چهره، زوم و بزرگنمایی نیز مورد نیاز است. آیا می خواهید صدای آن مکان نیز ضبط شود یا خیر؟ با پاسخ دهی به این چند سوال ساده توانسته اید گزینه های انتخاب خود را محدودتر و کاربردی تر کنید. چون مکان سرپوشیده است از دوربین های دام داهوا بهتر است انتخاب کنید.

تکنولوژی دوربین برای ادارات

تکنولوژی آنالوگ قدیمی به علت پایین بودن کیفیت تا حدودی منسوخ شده است. در حال حاضر دوربین های مداربسته در دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه رایج ترین دوربین در بازار هستند. سیستم های آنالوگ HD مقرون به صرفه هستند و هزینه کمتری دارند و سیستم های تحت شبکه کمی گران تر از سیستم های آنالوگ اچ دی اند. اگر چه در براوردهای کارشناسی گاهی راه اندازی سیستم های تحت شبکه مقرون به صرفه تر از سیستم های آنالوگ HD خواهند بود. آن هم به علت هزینه های سیم و کابل کشی در مسیرهای مختلف که در سیستم های شبکه این کار مهندسی تر و کم هزینه تر قابل انجام است.

سیستم های آنالوگ HD اغلب اهداف نظارتی را پوشش می دهند و کیفیت خوبی در تصاویر ارائه شده از آنها شاهد هستیم. سیستم های تحت شبکه قابلیت های هوشمند و حرفه ای تری را ارائه می دهند که خود موجب بالاتر رفتن قیمت آنها شده است.

وضوح و رزولوشن تصویر

همانطور که در بالا اشاره شد وضوح تصویر به نیاز شما بستگی دارد. اگر تنها ناظر رفت و آمد افراد و نظارت کلی بر امورات مدنظر شماست دوربین های ۱ و ۲ مگاپیکسل هدف شما را برآورده می کند. اگر قرار است دوربین جزئیات بیشتری را مانند شماره و عددی را به طور خوانا ثبت کنید از دوربین با وضوح بیشتر انتخاب کنید. برای مشاهده تفاوت رزولوشن های دوربین های مداربسته از کارشناس فروش بخواهید نمونه تصویر دوربین ها را به شما نشان دهد تا بهتر بتوانید انتخاب کنید.

لنز دوربین برای ادارات

لنز دوربین مداربسته تعیین می کند چه زاویه دید از دوربین خواهید داشت و امکان تغییر اندازه آن برای شما وجود دارد یا خیر. لنزهای ثابت دارای فاصله کانونی ثابت هستند و زاویه دیدی ثابت ارائه می دهند. تغییر در اندازه زاویه تحت پوشش این نوع دوربین ها ممکن نیست و امکان زوم و بزرگنمایی و کوچک نمایی وجود ندارد. اگر نیازی به زوم ندارید دوربین با لنز ثابت خریداری کنید. دوربین با لنزهای ثابت از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دوربین با لنز وریفوکال برخوردار است.

در مقابل اگر نیاز به زوم در تصویر دارید و یا تغییر در میزان زاویه تحت پوشش دوربین به کار شما می آید از دوربین های وریفوکال انتخاب کنید. نوعی از دوربین های وریفوکال امکان تغییر زاویه دید را به طور خودکار و موتوری به کاربر را می دهد. به آنها دوربین های موتورایز گفته می شود.

قیمت دوربین 2مگاپیکسل داهوا

قیمت دوربین ۲مگاپیکسل داهوا

دوربین های مداربسته داهوا در انواع بدنه با وضوح تصویر و قابلیت های مختلف تولید و عرضه می شوند. جالب است بدانید در میان برندهای پرفروش دنیا داهوا رتبه دوم و سوم را در چند سال اخیر کسب کرده است. همچنین در انواع دوربین ها از نظر ظاهری دوربین باکس رتبه اول و دوربین دام و بولت با اختلاف کمی به ترتیب دومین و سومین نوع پرفروش دوربین مداربسته در دنیا هستند. از جهت وضوح تصویر دوربین های ۲ مگاپیکسل محبوب ترین دوربین در جهان بوده و مشتریان زیادی دوربین با این وضوح تصویر را انتخاب کرده اند. قیمت دوربین ۲مگاپیکسل داهوا به طور متوسط از ۸۰۰ هزار تومان آغاز و با توجه به قابلیت هایی که دارد به ۲ تا ۳ میلیون تومان نیز می رسد.

قیمت دوربین داهوا ۴مگاپیکسل

در صورتی که بخواهید دوربین مداربسته با وضوح بالاتر را خریداری نماید دوربین های ۳، ۴ و ۵مگاپیکسل داهوا پیشنهاد می شود. این دوربین های مداربسته وضوحی بهتر از دوربین های ۲ مگاپیکسل ارائه کرده و شما جزئیات بیشتری را می توانید در تصویر مشاهده نمایید. براساس آمار فروش دوربین های مداربسته در دنیا در سال ۲۰۲۲ بعد از دوربین های ۲ مگاپیکسل، دوربین های ۴ مگاپیکسل مورد استقبال بیشتری مشتریان قرار گرفته است. تنوع و قابلیت در دوربین های ۴مگاپیکسل داهوا بسیار بوده و برای هر سناریویی حداقل یک راهکار پیشنهاد دارد. قیمت دوربین داهوا۴مگاپیکسل در ایران از حدود ۸۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون در آنالوگ HD و تا ۱۵ میلیون در تحت شبکه است. در نظر داشته باشید این قیمت در دوربین های آنالوگ HD و تحت شبکه براساس قابلیت های دوربین تغییر می کند. انتخاب سایر ویژگی ها به نیاز و اهداف نظارتی شما کاملاً بستگی دارد.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *