خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد اگر غول چراغ جادو داشتم

انشا در مورد اگر غول چراغ جادو داشتم

انشای دانش آموزی اگر غول چراغ جادو داشتم

انشا در مورد اگر غول چراغ جادو داشتم

انشا با موضوع اگر غول چراغ جادو داشتم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا اگر غول چراغ جادو داشتم

داستان کتاب‌های تخیلی انسان را تشویق می‌کند تا به دنیای خیالات برود و هر آن‌چیزی که در واقعیت نیست را تصور کند. اگر من غول چراغ جادو داشتم، می‌توانستم آرزوهای زیادی را به کمک آن برآورده کنم. امیدوارم اگر روزی چراغ جادویی پیدا کردم، غول درون آن به من نگوید که فقط می‌توانم ۳ آرزو داشته باشم تا آن‌ها را برآورده کند. در این صورت من نه تنها برای خود، که برای خانواده و دوستانم نیز آرزوهای فراوانی می‌کنم.

اولین آرزوی من این است که پدربزرگم بتواند مانند گذشته بدود. او روزی قهرمان مسابقه دو بوده است. آن زمان‌ها پاهایش سالم بودند اما اکنون نمی‌تواند زیاد راه برود. بعد از آن برای مادربزرگ یک آشپزخانه جادویی آرزو می‌کردم. به این صورت که مادربزرگ غذای مورد نظرش را بیان می‌کرد و ابزار و وسایل آشپزخانه دست به کار می‌شدند و غذا را حاضر می‌کردند. علاوه بر غذا خودشان آشپزخانه را بدون نیاز به مادربزرگ تمیز و مرتب می‌کردند. آن‌وقت مادربزرگ می‌توانست همراه دوستانش جلوی در سبزی پاک کند و به غیبت بپردازد.

پس از این دو فرد دوست‌داشتنی زندگی‌ام به سراغ آرزوهای خودم می‌روم. من یک دستگاه خوراکی ساز آرزو می‌کنم که در لحظه بتواند خوراکی‌های خوشمزه بسازد. اگر یک ماشین پرنده هم داشته باشم، صبح‌ها برای رسیدن به مدرسه در ترافیک نمی‌مانم‌. همچنین می‌توانم زودتر از همکلاسی‌هایم به مدرسه بروم. از آن‌جایی که من تنها فرزند خانواده هستم از غول چراغ جادو می‌خواستم که به یکی از عروسک‌هایم جان ببخشد. داشتن یک دوست و هم‌بازی در خانه بسیار مهم است؛ زیرا دیگر حوصله‌ام سر نمی‌رود. در آخر آرزو می‌کردم که پدر و مادرم پولدار شوند تا دیگر به سر کار نروند و همراه من باشند. با یکدیگر به سفر برویم یا در خانه فیلم تماشا کنیم. این‌گونه زمان بیشتری با یکدیگر خواهیم داشت و این یک زندگی رویایی خواهد شد.

انشا اگر من قانونگذار بودم

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *