خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد یک روز بدون جاذبه زمین

انشا در مورد یک روز بدون جاذبه زمین

انشا دانش آموزی یک روز بدون جاذبه زمین

انشا در مورد یک روز بدون جاذبه زمین

انشا با موضوع یک روز بدون جاذبه زمین به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا یک روز بدون جاذبه زمین

فرض کنید یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، بر روی هوا معلق باشید. به نظرتان این ترسناک است یا هیجان‌انگیز؟ اگر زمین جاذبه نداشته باشد، همه انسان‌ها، حیوانات و اجسام در هوا شناور می‌شوند. شاید تنها درختان چندین ساله معلق نشوند. دلیل آن نیز این است که آن‌ها با زمین پیوند خورده‌اند و نمی‌توانند دوستی چندین ساله خود را قطع کنند. اگر جاذبه‌ای وجود نداشته باشد، روی هوا ماندن برای زمانی طولانی بسیار سخت است.

برای رفتن به محیط کار و مدرسه باید هرکس به خودش یک جسم سنگین وصل کند تا او را به سمت پایین بکشد. شاید عجیب باشد اما احتمال گم شدن موجودات در فضا وجود دارد. جاذبه زمین نظمی خاص برای انسان‌ها و دیگر موجودات و اجسام به وجود آورده است. آن‌ها می‌توانند به سادگی با راه رفتن یا رانندگی کردن، به سمت مقاصد مختلف حرکت کنند، به مدارس و محل کار بروند و دیگر کارهای روزمره خود را انجام دهند.

زمانی که جاذبه‌ای بر روی کره زمین وجود نداشته باشد، انسان‌ها حتی از مدار نیز خارج می‌شوند. آن‌ها قادر به انجام هیچ‌کاری نخواهند بود زیرا توانایی کنترل و هدایت کردن خود را از دست می‌دهند. در نتیجه انسان‌ها توانایی به سرانجام رساندن هدفی که برای آن خلق شده‌اند را نخواهند داشت. ممکن است حتی کره زمین با وجود اکسیژن، خالی از همه انسان‌ها و موجودات شود، زیرا با خارج شدن آن‌ها از مدار، نسل‌شان منقرض می‌شود‌. باید توجه داشت که نخبگان زیادی وجود دارند. آن‌ها زیرک هستند و می‌توانند با توجه به مشکلات به وجود آمده، راه حل‌هایی را پیدا کنند. شاید آن‌ها یک ریل زمینی بسازند و انسان‌ها زنجیر‌هایی را دور خود بیندازند که یک سر آن به ریل متصل باشد. در این صورت کسی در فضا گم نخواهد شد. یک روز بدون جاذبه زمین می‌توانید این کره را دچار بهم‌ریختگی شدیدی کند.

انشا در مورد یک روز خوب با خانواده

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *