خانه » مهارت نوشتاری » انشا اگر من مدیر مدرسه بودم

انشا اگر من مدیر مدرسه بودم

انشا دانش آموزی اگر من مدیر مدرسه بودم

انشا اگر مدیر مدرسه بودم

انشا با موضوع اگر من مدیر مدرسه بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا در مورد اگر من مدیر مدرسه بودم

مدیر مدرسه‌ بودن مسئولیتی سنگین و دشوار است که هر کسی از پس آن بر نمی‌آید. چرا که سر و کله زدن با چندین دانش آموز با اخلاق و شخصیت‌های متفاوت، بسیار مشکل است. اگر من مدیر مدرسه بودم، سعی می‌کردم با دانش آموزانم نهایت صمیمیت را برقرار کنم و مانند یک دوست و خانواده آنها را دوست بدارم. سعی می‌کردم لباس فرم زیبا و خوش رنگی را برایشان انتخاب کنم و قفسه‌های مخصوص خودشان را در کلاس‌ها یا در راهرو مدرسه قرار دهم، که دانش آموزان بتوانند با خیال راحت وسایل خود را در مدرسه بگذارند و مدرسه را مانند خانه خود بدانند. تمام سعیم را می‌کردم که میز و صندلی با کیفیتی را برای دانش آموزانم تهیه کنم، که مشکلات جسمی مثل کمردرد یا گردن درد پیدا نکنند.

اگر من مدیر مدرسه بودم، با برگزاری مسابقات جذاب سعی می‌کردم، دانش آموزان را مشتاق به کار گروهی کنم و جایزه‌هایی که خود دانش‌آموزان انتخاب کرده بودند را به برندگان هدیه می‌دادم. این مسابقات می‌توانستند درسی، هنری، خوشنویسی، کتابخوانی، نوازندگی و تئاتر باشند. تمام سعی و تلاشم را می‌کردم، که به عقاید دانش آموزانم احترام بگذارم و آنها را به خاطر عقایدشان سرزنش نکنم، یا حتی آنها را به خاطر نمرات بد تحت فشار روانی قرار ندهم و به جای اینکه انگیزه آنها را کور کنم، به آنها امید بدهم و بگویم که می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، همچنین سعی می‌کردم بین هیچ دانش‌آموزی تفاوت قائل نشوم و همه آنها را به یک اندازه دوست داشته باشم.

دانش آموزانم را به اردوهای خارج از شهر می‌بردم و تمام تلاشم را می‌کردم که به آنها خوش بگذرد. همچنین سعی می‌کردم آموزگارانی مهربان و با تجربه استخدام کنم که دانش آموزانم بتوانند، به بهترین شکل ممکن درس بخوانند و در آخر،سعی می‌کردم، با رفتارها و کارهایی که می‌توانم انجام دهم، دانش آموزانم بهترین سال‌های زندگی‌شان را در مدرسه بگذرانند و چندین سال بعد با خاطرات خوش، مدرسه را یاد کنند.

پیشنهادی: انشای خواندنی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی _ نویسنده: فاطمه شهری

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *