خانه » مهارت نوشتاری » انشا اگر من طوطی بودم

انشا اگر من طوطی بودم

انشای دانش آموزی با موضوع اگر من طوطی بودم 🦜

انشا ادبی اگر من طوطی بودم

انشا ذهنی اگر من طوطی بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند. با دانشچی همراه باشید.

انشا ادبی اگر من طوطی بودم

اگر من یک طوطی بودم، بالهای رنگی و زیبایی داشتم و میتوانستم آزادانه پرواز کنم و صبح و شب تخمه بشکنم. برای تصور طوطی بودن، نخستین چیزی که باید به ذهنم بیافتد، پرواز و آزادی بی‌پایان در آسمان آبی یا در جنگلهای سرسبز و زیباست؛ اما امان از زیبایی و جذابیت و هوش زیاد نسبت به سایر پرندگان و قدرت تکلم که انسانهای طمع کار را به این فکر می‌اندازد مرا از جنگل زیبا و آسمان بیکران محروم کنند و با اسیر کردن در قفس های تنگ و کوچک مرا بازیچه سرگرمی خودشان کنند.

یکی از جذابیت‌های بزرگی که در زندگی طوطی‌ها وجود دارد، توانایی صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با انسان‌ها است. اگر من یک طوطی بودم، ممکن بود بتوانم با انسان‌ها صحبت کنم و از دنیای خودم برای آن‌ها بگویم.

من می‌توانستم داستان‌های طبیعت را برای انسان‌ها تعریف کنم و آن‌ها را به حفظ محیط زیست ترغیب کنم و بگویم با حیوانات مهربانتر باشند و محل زندگی آنها را نابود نکنند و به عنوان نماینده‌ی دنیای پرندگان، مسئولیتی بزرگ به عهده داشتم که باید به بهترین نحو اجرا می کردم و آن فهماندن این موضوع به انسانها بود که زندگی در هر شکل و شمایلی ارزشمند است و هر مخلوقی نقش مهمی در حفظ توازن طبیعت دارد.

انشا در مورد زندگی زیباست

اختصاصی-دانشچی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *