خانه » مهارت نوشتاری » انشا اگر من دهیار بودم

انشا اگر من دهیار بودم

انشا دانش آموزی درباره اگر من دهیار بودم 🤵

انشا اگر من دهیار بودم

انشا با موضوع اگر من دهیار بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا در مورد اگر من دهیار بودم 🤵

دهیار مسئولیت نظارت بر تمام امور نگهداری از روستا را برعهده دارد. در سالیان گذشته، این وظیفه توسط کد خدا انجام می‌شد. دهیار در واقع همان شهردار است، اما تمام آن مسئولیت‎‌‎ها را در روستا عملی می کند.

اگر من دهیار بودم، اولین کاری که در راستای زیبا سازی روستا انجام می‌دادم، آسفالت کردن زمین‌ها بود. زیرا آسفالت کردن راه‌ها، باعث می‌شود، گرد و خاک کمتری فضای روستا را در بربگیرد.

اگر من دهیار بودم، مکانی را برای مطالعه همگان در نظر می‌گرفتم. جایی که بتوان از آنجا انواع کتاب‌ها و مجله‌ها را پیدا کرد و قرض گرفت. همچنین رستورانی برای خانوار روستا می‌ساختم که هم برای جوانان آنجا اشتغال‌زایی شود و هم مکانی آرامش بخش در روستا باشد تا کسانی که از این روستا دیدن می‌کنند، محیطی برای غذا خوردن نیز داشته باشند.

اگر من دهیار بودم، زمین‌های بازی مختلفی در روستا بنا می‌کردم، که کودکان و نوجوانان بتوانند در آنجا، وقتشان را بگذرانند و اوقات فراغتی نیز داشته باشند. همچنین سعی می‌کردم در سر تا سر روستا گل و گیاه و درخت‌های بیشتری بکارم، تا هم فضای روستا زیباتر شود و هم از آلودگی و آلایش‌ها کاسته شود.

اگر من دهیار بودم، مراکز فرهنگی و ورزشی‌ای در روستا بنا می‌کردم، تا اکثر فعالیت‌هایی که در شهرها و استان‌ها انجام می‌شود، در روستا ها نیز انجام شود. همچنین مراکز سوادآموزی هم برای افراد مسنی که نتوانسته‌اند در کودکی به مدرسه بروند، بنا می‌کردم. تا آنها هم بتوانند، مطالعه کنند و انواع دانش‌ها را فرا بگیرند.

اگر شما دهیار بودید، چه کارهایی برای امورات مختلف در روستا انجام می‌دادید؟

پیشنهادی: انشای خواندنی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی _ نویسنده: فاطمه شهری

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *