خانه » آگهی رپورتاژ » معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه آب

معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه آب

با بهترین برند دستگاه تصفیه آب آشنا شوید!

بهترین برند دستگاه تصفیه آب

آب مایه‌ی حیات، یکی از مهم‌ترین عناصر زندگی و طبیعت است، که اگر آب نباشد زندگی هر انسان به خطر می‌افتد و لزومه ادامه بقای هر شخصی است. مصرف آب توسط انسان گستره است، انسان‌ها آب را به عنوان مایع سالم می‌نوشد تا بدن خود را سالم و هیدراته کنند، با آب حمام می‌کند، برای پخت و پز از آب استفاده می‌کند و برای نظافت نیز مهم ترین رکن در نظافت می‌باشد.

سلامت آب آشامیدنی مصرف خانواده یکی از معضلاتی است که امروزه ما انسان‌ها بیشتر از گذشته به دنبال حل شدن این مشکل برای خود و خانواده خود هستیم. اهمیت مصرف آب سالم و تصفیه شده آنجایی نمود پیدا میکند که بدانیم اگر آب سالم مصرف کنیم تا ۹۶ درصد از مریضی ها و بیماری های ناشی از آلودکی آب را از خود دور میکنیم.

با مصرف آب غیر تصفیه یا همان آب لوله کشی شهری که املاح و آلاینده های مضری دارند و همچنین سختی بالای این آب ها احتمال ابتلا به بیماری هایی نظیر آلزایمر یا همان فراموشی زودرس، کاهش اکسیژن خون بدن و…. بالا می‌رود.

حذف املاح مضر به صورت کامل با جوشاندن آب و تقطیر و روش های متفرقه تصفیه آب در تصفیه خانه امکان پذیر نیست و خرید بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل میتواند یک گزینه کامل و جامع برای تصفیه آب آشامیدنی و کاهش سختی آب تا زیر ۱۰۰ باشد که در ادامه به صفر تا صد دستگاه تصفیه آب خانگی به خصوص مراحل تصفیه آب میپردازیم.

دستگاه تصفیه آب چیست؟

آب به دلیل داشتن ساختار مولکولی غیر معمول، بطور شگفت‌ انگیزی، بسیاری از مواد را در خود حل می‌کند. همانطور که می‌دانید آب در طبیعت به طور پیوسته در حال گردش می‌ باشد که این پروسه به عنوان چرخه‌ آب شناخته می‌شود. در تمام این مراحل آلودگی‌هایی وارد آب می‌شود که بخش عظیمی از آن توسط سیستم تصفیه آب شهری بر طرف می‌شوند.

اما برخی از آن‌ ها تا مرحله‌ آخر باقی می‌ مانند و یا در طول مسیر به دلایل مختلف از جمله قدیمی بودن سیستم لوله‌ کشی و… به آب اضافه می‌شوند. بنابراین برای رفع این گونه آلودگی باید با استفاده از دستگاه تصفیه آب، آن‌ها را از آب آشامیدنی خود حذف کنید.

دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلتر‌ های مخصوص خود آلودگی‌های مختلفی نظیر سرب موجود در آب، میکروب‌ ها، رسوب، انواع پاتوژن‌ها، کلر و مواد معدنی اضافه را برطرف می‌کند و با از بین بردن درصد بالایی از این آلودگی‌ها، سبب می‌شود که آب آشامیدنی ما بو و مزه‌ی بهتری پیدا کند.

به طور معمول اکثراً مدل‌ های دستگاه تصفیه آب خانگی قابلیت تصفیه آب در ۴، ۵ و ۶ مرحله را دارا می‌باشند که در هر مرحله قسمتی از آلودگی‌ ها و ناخالصی‌ ها حذف می‌شوند. در پایان پس از عبور آب از دستگاه تصفیه آب، شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که بیش از ۹۸ درصد آلودگی‌ها بر طرف شده‌اند و آبی سالم که برای بدن شما ضروری است را در اختیار دارید.

دستگاه تصفیه آب چیست؟

هدف از تصفیه آب لوله‌کشی شهری به طور کلی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی و افزایش سلامت بدن انسان است. بیشتر آب برای نوشیدن انسان تصفیه و ضد عفونی میگردد تا مطابق استانداردهای سازمان جهانی بهداشت WHO و NSF و همچنین گواهینامه بین المللی تست کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality، آبی پاکیزه و سالم برای نوشیدن در اختیار داشته باشیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی طیف وسیعی از مواد حل شده در آب لوله‌کشی شهری همچون نیترات و حتی فلوراید که بر اثر کلرزنی در آب حل میگردد، توسط تصفیه آب زیرسینکی اسمز معکوس Reverse Osmosis حذف کامل میگردند.

استانداردهای کیفیت آب آشامیدنی معمولا توسط دولت ها یا با سازمان های بین المللی بهداشت تعیین می‌شوند تا در سراسر دنیا طبق این استاندارد ها کیفیت آب آشامیدنی تنظیم و مصرف شود و این مسئله ارتباط مستقیم به سلامت جهانی دارد. این استانداردها بسته به میزان استفاده از آب، شامل حداقل و حداکثر آلاینده های مختلف موجود در آب می‌گردند.

آیا دستگاه تصفیه آب برای بدن مضر است؟

به طور کل دستگاه تصفیه آب اقدام به جدا سازی و آلوده زدایی تمام املاح مضر و مفید آب توسط فیلتر مینرال میکند. اما خب طبعا جدا سازی املاح مفید آب مناسب نیست و پس از جدا سازی املاح مفیدی که برای بدن نیاز است و باید در آب باشد دوباره توسط فیلتر مینرال به آب اضافه میشود. پس در نتیجه اگر دستگاه تصفیه آبی که خریداری می‌کنید تقلبی باشد، املاح مفید آب را هم از بین می‌برد. پس در خرید آن دقت کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

چگونگی عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی

طرز کار دستگاه های تصفیه آب به این شکل است که آب از طریق شیر های ورودی وارد دستگاه می‌شود.
سپس در مرحله اول از فرآیند فیلتراسیون آب وارد فیلتر الیافی pp می شود و در طی این عبور، آلاینده های درشت آب از آن جدا می‌شود. پس از آن وارد دو فیلتر کربنی شده و آلاینده های غیر آلی با ذرات مختلف از آن جداسازی می شود. در این فیلترها ترکیبات شیمیایی به خصوص کلر از آب جدا می‌شوند.

پس از آن آب عبور کرده وارد فیلتر های ممبران شده و به صورت کامل میزان TDS کاهش یافته و آبی با بدون هیچگونه آلاینده خارج می شود، پس از آن آب وارد فیلتر پست کربنی شده و برای آخرین بار آلایندهای آن حذف شود و در ادامه وارد فیلتر مینرال به منظور ایجاد خاصیت معدنی و افزوده مواد معدنی مورد نیاز به آب می شود و در انتها به جهت دارا بودن خاصیت قلیایی و PH بین ۷ الی ۸، وارد فیلتر قلیایی می شود.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب

در حال حاضر برندهای متفاوتی در بازار ایران وجود دارد. اما بهترین برند کدام است؟ طبیعتا دستگاه تصفیه آب باید چند ویژگی مهم داشته باشد:

  • ۶ مرحله ای باشد
  • تا ۹۰ درصد املاح مضر آب را از بین ببرد
  • صرفه اقتصادی داشته باشد
  • و …

جالب است بدانید که همه این ویژگی ها در تصفیه آب cck وجود دارد. انواع تصفیه آب سی سی کا موجود در بازار ایران مونتاژ ایران با قطعات چینی و تایوانی میباشند.

شرکت سی سی کا تایوان یک برند معتبر تایوانی که در اروپا و آمریکا نیز مورد استفاده قرار میگیرد بوده و هست. با این حال پیدا کردن دستگاه تصفیه آب سی سی کا اورجینال در ایران کار ساده ای نیست زیرا دستگاه تصفیه آب ایرانی مونتاژی این برند در بازار با کیفیت پایین نیز یافت میگردند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب

بازارینو نمایندگی تصفیه آب سی سی کا CCK در ایران می‌باشد و میتوانید با خرید از این شرکت، خیال خود را بابت کیفیت، اصلی بودن و قیمت مناسب این دستگاه تصفیه آب راحت کنید.

بهترین مدل این برند، دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل Korea-edition 3600 می‌باشد که هم قیمت مناسب دارد و هم کیفیت فوق العاده بالایی دارد.

بازارینو مفتخر است تا با ارائه اجناس اصلی و غیر تقلبی همواره در جهت سلامت شما گام بردارد. با انتخاب بازارینو، خیال خود را بابت تهیه دستگاه تصفیه آب اصلی و قیمت مناسب راحت کنید.

 

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *