خانه » آگهی رپورتاژ » سازه کناف چیست و چه کاربردی دارد؟

سازه کناف چیست و چه کاربردی دارد؟

درباره سازه کناف و کاربرد آن بیشتر بدانیم

سازه کناف چیست و چه کاربردی دارد؟

سازه کناف یکی از مصالح مورد نیاز برای دکوراسیون داخلی و کناف کاری است که با استفاده از اتصالات مخصوص خود و کیلیپس و براکت به سقف و سازه متصل می شود.

این سازه ها دارای وزن کمی بوده تا به خوبی کناف ایران و یا کناف های دیگر روی آن نصب شود و وزن کمی داشته باشد با ما همراه باشید تا به طور خلاصه شما را با سازه کناف و کاربرد های آن آشنا کنیم.

برای خرید می توانید با شمراه ۰۹۱۲۰۲۶۷۱۰۶ تماس بگیرید.

سازه کناف چیست؟

سازه کناف یکی از مصالح مورد نیاز برای کناف کاری در کرج است که به نوعی اسکلت دکوراسیون به حساب می آید. که نقش ویژه ای در استحکام و شل دادن کناف دارد و بدون آن شما نمی توانید به طور صحیح به عمل کناف کاری بپردازید.

این سازه کناف ها از جنس آلمینیوم آلیاژی ساخته می شود که هم وزن کمی دارد و استحکام مناسبی دارد و می تواند وزن کناف را به خوبی تحمل کند.

انواع سازه کناف

سازه های کناف به چند نوع تقسیم می شوند و برای هر قسمت باید از نوع مخصوص آن استفاده کرد تا هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم مصالح کمتری و بهینه تری استفاده شود و این موضوع روی استحکام هم تاثیر بسزایی دارد و باید بگوییم که همینطوری هم نیست که از یک نوی سازه کناف استفاده کنیم و انتظار نتیجه مطلوب را داشته باشیم.

اما برویم سراغ اصل مطلب که همان انواع سازه بود.

در این مورد باید گفت که به طور کلی دو نوع اصلی استاد و رانر داریم و لی در بین کناف کاران کرج و سایر استان ها سه نوع مرسوم است که به نام های سازه اف و سازه یو و سازه ال شناخته می شود.

سازه ال به صورت نبشی هم نام برده می شود .

معمولا طول شاخه های این مصالح به ۴ متر می رسد تا هم حمل آن راحت تر باشد و هم این که دور ریز و پرتی کمتری داشته باشد و این هم به دلیل سایز معمول منازل ایرانی هست و به نوعی می شود گفت که به خوبی روی این مسئله فکر شده است.

این سازه ها در تولیدی سازه کناف در کرج و استان البرز به صورت عمده تولید می شود و به مراکز پخش ارسال می شود و آن ها نیز اقدام به فروش خرده می کنند .

اجرت اجرای کناف در سال ۱۴۰۱

اما عمارت دکور علاوه بر این که به صورت عمده فروشی کار می کند به تازگی بخش فروش خرد را نیز راه اندازی کرده و برای کسانی که می خواهند کف بازار قیمت را داشته باشند این ها را راه اندازی کرده است. این را هم به شما بگویم که می توانید به صورت انلاین نیز از این فروشگاه خرید کنید  و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و پرداخت آنلاین از درگاه های پرداخت ایمن داخلی و مستقیم بانگ پاسارگاد وملت و سایر بانک ها انجام دهید.

در شهر کرج محصولات خریداری شده شما در عرض ۲۴ ساعت به دست شما خواهد رسید و در مورد شهرستان ها زمان دقیق تحویل را می توانید با بخش فروش هماهنگ کنید و این زمان بسته به فاصله شما از ۲ ساعت تا ۷۲ ساعت متغیر خواهد بود.

اما برسیم به اصل مطلب

سازه F

این سازه بیشتر شبیه سازه یو است ولی کناره های آن به صورت قلاب به داخل خم شده است برای نگه داشتن موارد خاصی که روی این سازه نصب میشود

سازه U

سازه کناف چیست و چه کاربردی دارد؟

این سازه به صورت دو عدد نبشی به هم چسبیده است و روی سازه اف سوار می شود و شما می توانید البته خود این سازه ها را هم به وطور مستقفیم استفاده کنید و لی اما استحکام ان ها کمتر از سایرین است.

سازه L کناف

سازه کناف چیست و چه کاربردی دارد؟

این سازه همانطور که از نامش پیداست اگر از روبرو به آن نگاه کنیم به شکل حرف ال انگلیسی یعنی L می باشد و معمولا از این سازه در کناره ها و گوشه های کار استفاده می شود که نیاز به بستن کار داریم.

شما می توانید انواع این سازه ها را از سایت عمارت دکور سفارش دهید و در کرج در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل و در سایر استان های کشور در نهایت ۷۲ ساعت تحویل بگیرید.

اتصالات کناف

در مورد سازه کناف به خوبی توضیحاتی را خدمت شما ارائه دادیم و حال باید بدانید که این اتصالات وفقط با پیچ و یا پیچ و مهره به متصل نمی شوند و این ها دارای اتصالات ویژه ای هستن که به نام کلیپس کناف و یا براکت کناف نام برده می شوند.

کلیپس و براکت هر دو به مقدار زیادی به هم شبیه هستند که تفاوت کمی میان آن ها وجود دارد و  می توانید به صورت فله ای و یا تعداد کم از عمارت دکور خریداری کنید.

اما اگر به صورت فله و عمرده خرید کنید از تخفیف بسیار ویژه ای برخورداری خواهید شد.

جنس سازه کناف از چیست

تمامی محصولات تولیدی عمارت دکور از بهترین ورق های بازار و یعنی ورق کاشان ساخته شده اند که باعث این شده است بالاترین استحکام مورد نیاز را داشته باشند.

خود این ورق ها از آلومینیوم الیاژی بسیار قوی و مقاوم ساخته شده اند که در برابر زلزله و آتش‌سوزی میتوانند مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

ورق کاشان که بهترین جنس ورق بازار است در عمارت دکور مورد استفاده قرار میگیرد. البته با توجه به نیاز مشتری نوع ورق می تواند متفاوت باشد و این به نوع سلیقه مشتری بستگی دارد وکه استحکام برایش مهم باشد و یا قیم تمام شده و که این را هم در عمارت دکور به صورت از پیش محاسبه شده در اختیار مشتریان قرار می دهیم که بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام به خرید از این مرکز کنند

کارشناسان ما همچنین به صورت تلفنی به صورت هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشند.

در عمارت دکور همچنین قرنیزهایی هم ارائه می شود که از بهترین مواد تولیدی بازار تولید شده اند و به صورت ایرانی و خارجی و طرح دار و ساده یعنی قرنیز طرح دار و قرنیز ساده مورد فروش قرار میگیرند.

اگر علاقه مند به استفاده از قرنیز طرح دار هستید توصیه میکنیم از سرویس قرنیز طرح دار عمارت دکور استفاده کنید که بهترین قرنیزهای فایبر گلاس طرح دار ایرانی و خارجی را به همراه کاتالوگ کامل در اختیارتان قرار میدهد.

می توانید با تماس با بخش فروش از اطلاعات این ها بهره مند شوید و به راحتی اقدام به خرید کنید

سخن آخر

در این صفحه سعی کردیم تا به صورت ویژه و اختصاصی اقدام به توضیح در مورد سازه کناف در کرج و استان البرز کنیم و شما را با بالاترین کیفیت این سازه ها آشنا کنیم و بهترین تولید کننده سازه کناف در استان البرز را به شمار معرفی کنیم که می توانید به صورت انلاین و حضوری و یا تلفنی اقدام به خرید نمایید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *