خانه » دانستنی ها » بهترین روش برای خرید کالای اصل از بازارهای مرزی منطقه ارس

بهترین روش برای خرید کالای اصل از بازارهای مرزی منطقه ارس

درباره خرید کالای اصل از بازار مرزی منطقه ارس

بهترین روش برای خرید کالای اصل از بازارهای مرزی منطقه ارس

در منطقه مرزی ارس تمام کالاها در مراکز خرید با کیفیت اصلی بفروش می‌رسند. این منطقه با حضور گردشگران رونق بسیاری پیدا کرده است اما به دلیل مسافت بسیار دوری که دارد برخی افراد امکان خرید مستقیم را ندارند که خرید اینترنتی راه حلی برای این معضل شده است.

منطقه آزاد ارس کجاست؟

منطقه آزاد ارس در استان آذربایجان شرقی قرار دارد. شهرستان جلفا در استان آذربایجان شرقی، استانی که در شمال غربی ایران قرار گرفته، منطقه آزاد بوده و مملو از بازارهای تجاری است. توسعه یافتگی و وسعت منطقه آزاد ارس به اندازه ای است که پس از منطقه آزاد کیش این منطقه را به عنوان دومین منطقه آزاد توسعه یافته ایران در نظر می گیرند.

این منطقه در مرز ایران با کشورهای آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است، لذا کالاهای خارجی زیادی که اغلب چینی، روسی، ترک، آلمانی، بلژیکی و … هستند، پس از ورود به ایران در بازارهای تجاری این منطقه آزاد به مبادله شده و می توان با احتمال زیادی به اصالت این کالاها اطمینان داشت. فاصله این منطقه از شهر تبریز ۱۳۶ کیلومتر و فاصله تهران تا این منطقه در حدود ۷۶۰ کیلومتر است.

شرایط ورود کالاهای خارجی به منطقه آزاد ارس چیست؟

منطقه آزاد ارس به دلیل هم مرز بودن با کشورهای ارمنستان و آذربایجان محلی جهت ورود کالاهای خارجی به شمار می رود. کالاهای اصل زیادی از مرز وارد کشور شده و قسمتی از آن ها در بازارهای تجاری این منطقه به فروش می رسند. طبق قوانین و مقررات گمرکی ورود هر نوع کالایی که با قوانین اسلام و شرع منافات نداشته باشد و یا بر اساس مقررات مناطق آزاد غیر مجاز شمرده نشده باشد، مجاز است.

مناطق آزاد قوانین خاص خود را دارند تا بر اساس این قوانین تجار و سرمایه گذاران جهت تجارت و سرمایه گذاری به این مناطق جذب شوند. برای مثال مستثنی بودن از قوانین گمرکی، عدم پرداخت مالیات توسط شرکت هایی که در این منطقه ثبت شده اند، اقامت و تردد آسان اتباع خارجی به مناطق آزاد و … از برخی از مزایای مناطق آزاد تجاری به حساب می آیند.

در این منطقه آزاد بازارهای زیادی چون بازارچه مرزی روس ها، مجتمع تجاری مشاهیر آذربایجان، مجتمع تجاری ستارخان و … قرار گرفته که مرکز مبادلات تجاری کالاهایی است که از گمرک منطقه آزاد ترخیص شده و در این مجتمع های تجاری به فروش می رسند.

بررسی کالاهای اصل از غیر اصل

بررسی اصالت کالا

به منظور خرید کالا از مناطق آزاد راه های گوناگونی وجود دارد. یکی از روش ها مسافرت به مناطق آزاد و خرید مستقیم از این منطقه آزاد است. این روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. مشاهده کالا، بررسی ویژگی های کالا با کالای اصل در صورت شناخت، استفاده از روش هایی جهت بررسی اصالت کالا نظیر ارسال پیامک شماره روی برچسب کالا به شماره پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ و یا استفاده از اپلیکیشن TTAC و اسکن شماره رو برچسب و … از مزایای خرید مستقیم از مناطق آزاد است، اما به دلیل بعد مسافت، افرادی که نزدیک به این مناطق نیستند هزینه و زمان زیادی را می بایست صرف کرده و این امر خرید از این مناطق آزاد را مقرون به صرفه نخواهد کرد.

روش دیگر خرید اینترنتی کالا از مناطق آزاد است. به این منظور می توان از طریق مراجعه به صفحاتی در اینستاگرام  که به فروش کالاهای مناطق آزاد می پردازند به کالای مورد نظر دست یافت. این روش نیز دارای معایبی است. عدم اطمینان به صفحه مورد نظر و عدم اطمینان در خصوص اصالت کالای مورد مبادله، همواره خریداران را با شک و تردید مواجه خواهد کرد.

روش سوم یعنی خرید از فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین و امن بهترین روش خرید از مناطق آزاد است. به این جهت فروشگاه اینترنتی ارس خرید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی در این خصوص به شمار می رود. خرید آنلاین از این فروشگاه اینترنتی با چنان اطمینانی نسبت به اصالت کالا انجام می پذیرد که ارس خرید، تا ۷ روز پس از خرید اصل بودن و اصالت کالا را ضمانت کرده و در صورت عدم اصالت کالای فروخته شده را تحویل گرفته و هزینه دریافتی را نیز عودت خواهد داد.

افراد پس از خرید از فروشگاه اینترنتی ارس خرید و دریافت کالا، می توانند اصالت کالا را با توجه به روش های یاد شده نظیر ارسال پیامک و یا استفاده از اپلیکیشن TTAC بررسی کنند و در صورت اصل نبودن کالا با اطمینان به ارس خرید کالا را مرجوع کرده و هزینه پرداختی را دریافت نمایند.

خرید ایمن از فروشگاه آنلاین

خرید امن اینترنتی

فروشگاه اینترنتی ارس خرید را می توان بهترین فروشگاه اینترنتی جهت خرید آنلاین از منطقه آزاد ارس به شمار آورد. انواع کالا در حوزه های آرایش و زیبایی چون لوازم آرایشی، عطر، ادکلن، اسپری، مراقبت صورت و … حوزه سلامت نظیر بهداشت و مراقبت از دندان، بهداشت و مراقبت از مو و … حوزه مد و پوشاک نظیر انواع لباس های زنانه و مردانه و …حوزه محصولات غذایی چون انواع شکلات، تنقلات، نوشیدنی و … حوزه خانه و آشپزخانه نظیر لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، دکوراتیو و … در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رسند.

ارس خرید مزایای زیادی را برای خریداران خود در نظر گرفته است. این فروشگاه اینترنتی تا ۷ روز اصالت کالا را ضمانت می کند. کالای خریداری شده از این فروشگاه اینترنتی به سرعت به خریدار تحویل می گردد. ارس خرید به منظور تکریم مشتریان خود پشتیبانی ۲۴ ساعته از سایت را ارائه می دهد. خریداران به راحتی پرداخت اینترنتی را در بستر امن سایت می توانند انجام دهند.

همچنین خریداران می توانند از تخفیفات و پیشنهادات شگفت انگیز ارس خرید بر برخی از محصولات استفاده کنند و کالا را به قیمتی به مراتب کمتر از قیمت خرده فروشی ها خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی ارس خرید به خریداران خود امتیاز داده و مجموع امتیازات را به آن ها به صورت کد تخفیف ارائه می دهد، از این رو این فروشگاه آنلاین مزیت بالایی برای خریداران واقعی خواهد داشت.

مشتریان از طریق نظردهی در خصوص کالاهایی که تاکنون خریدارای نکرده اند یا نظردهی در خصوص کالاهایی که خریداری کرده اند، تکمیل مشخصات و پروفایل خود در این فروشگاه اینترنتی می توانند از فروشگاه اینترنتی araskharid امتیاز کسب کرده و مجموع امتیازات را به کد تخفیف تبدیل نموده و از این تخفیفات جهت خرید آنلاین کالای اصل استفاده نمایند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *