خانه » اطلاعات عمومی » بهترین ساختمان در پردیس تهران

بهترین ساختمان در پردیس تهران

زندگی شایسته در بهترین ساختمان VIP آرامیس پردیس

بهترین ساختمان در پردیس تهران

تهران از شلوغ‌ترین شهرهای جهان به‌شمار می‌رود و داشتن امکانات زیاد و زمینه اشتغال برای افراد در جستجوی کار، جمعیت زیادی را روانه آن کرده است. اما متاسفانه تراکم بالای جمعیت و کمبود زمین در پایتخت باعث شده تا بسیاری از شهروندان از داشتن زندگی شایسته‌ای که حق مسلم آن‌ها است، محروم بمانند.

از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌های بزرگ ساخت‌و ساز، برای حل مشکل کمبود مسکن در تهران اقدام به ساختن برج‌ها و ساختمان‌های بسیار زیادی در اطراف این شهر کرده‌اند. اما بیشتر این واحدهایی مسکونی شایسته مردم نبوده و از حداقل امکانات یا استانداردهای ساختمان‌سازی برخوردار نیستند.

به‌همین علت ما در این مطلب می‌خواهیم بگوییم چرا زندگی در ساختمان VIP آرامیس پردیس فرصت یک زندگی شایسته را در خوش آب‌وهواترین منطقه تهران برایتان فراهم خواهد کرد. پس تا انتها همراه باشید.

پردیس تهران کجا است؟

پردیس تهران کجا است؟

طبیعی است که همه ما قبل از انتخاب یک محل جدید برای زندگی و خرید ملک باید به شناخت درستی از آن و موقعیت جغرافیایی‌اش دست یابیم. شهرستان پردیس که بسیاری آن را با عنوان پردیس تهران می‌شناسند، منطقه‌ای مسکونی در شمال شرق پایتخت و در همسایگی بومهن و جاجرود است که فاصله بسیار کمی با تهران دارد.

پردیس از راه زمینی تقریبا در ۱۷ کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد که طی کردن این مسیر تا مناطق مسکونی پایتخت، طی حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زمان امکان‌پذیر خواهد بود.

از طرفی احداث آزادراه تهران پردیس در سال‌های اخیر نیز سبب شده است تا رفت‌وآمد روزانه به آن بسیار آسان باشد. به‌نحوی که حتی افراد بدون داشتن خودروی شخصی نیز می‌توانند با اتوبوس و تاکسی‌های ویژه بین این دو منطقه در تردد باشند.

همچنین منطقه قرارگیری این شهر بر دامنه رشته کوه البرز و فاصله کم آن تا رود جاجرود، دلیل حاکم بودن شرایط جوی و دمای مناسبی در آن است. بالاتر بودن ارتفاع پردیس از نقاط مرکزی تهران نیز به کم بودن یا نبود آلودگی هوا در این شهر کمک کرده است.

تراکم جمعیتی کمتر در پردیس به ‌نسبت تهران آن را به محل مناسبی برای زندگی افرادی تبدیل کرده است که تمایل دارند به ‌دور از آلودگی و شلوغی زیاد پایتخت، از امکانات آن‌جا به‌راحتی و با طی کردن مسافت کمی برخوردار شوند. گرچه زندگی در ساختمان VIP آرامیس پردیس که در ادامه معرفی می‌کنیم حتی نیاز به چنین سفری را تا حد زیادی از بین برده است.

چرا خرید واحدهای ساختمان VIP آرامیس پردیس فرصت زندگی شایسته را به شما می‌دهد؟

ساختمان VIP آرامیس پردیس

هر انسانی لیاقت تجربه متفاوت‌ترین نوع زندگی در واحدی شیک، مجهز به بالاترین امکانات و برخوردار از بهترین چشم‌انداز را دارد. تجربه‌ای که شبیه به زندگی دائمی در یک هتل ۵ ستاره باشد و فرد و خانواده‌اش برایش همیشه لذت آن را بچشند.

از طرفی از مصداق‌های زندگی شایسته نیز امنیت روانی و اطمینان خاطر از بزرگ شدن فرزندان در محیطی سالم و با امکانات بالای رفاهی، تفریحی و ورزشی است.

امکاناتی که ساکنان را برای رفع نیازهای روزانه خود از مراجعه به فروشگاه‌ها یا باشگاه‌های ورزشی سطح شهر بی‌‎نیاز کند. همچنین به والدین این امکان را بدهد که پس از سپری کردن یک روز کاری شلوغ در تهران، با نشستن در بالکنی با ویوی طبیعت یا شنا در استخر مجتمع، خستگی را از خود دور کنند.

خرید واحدهای ساختمان VIP آرامیس پردیس کاملا فرصت چنین زندگی شایسته را به شما می‌دهد. چون پردیس تهران برخلاف شهرک‌هایی که در جنوب و جنوب غربی پایتخت ساخته شده‌اند، محلی ایده‌آل برای زندگی آرام اما با امکانات مدرن و جدید است.

گروه بزرگ مافی با پروژه جدید خود در این شهر به نام ساختمان VIP آرامیس پردیس، تجربه زندگی متفاوت با داشتن دید به طبیعت را به هموطنان هدیه داده است.

این ساختمان که در زمینی به مساحت ۱۷۹۰۰ متر مربع توسط مهندسان توانای مجموعه مافی و با استفاده از بهترین متریال‌های روز دنیا ساخته شده، شامل واحدهایی با متراژهای متنوع است. متراژ این واحدها از ۱۰۵ متر شروع می‌شود و به ۷۰۰ متر نیز می‌رسد و همه آن‌ها بسیار نورگیر هستند.

شما می‌توانید با انتخاب از بین این واحدها و خرید آن، در واقع سبک زندگی هتلینگ با بالاترین سطح کیفیت را تجربه کنید. همچنین می‌توانید علی‌رغم کار کردن در محیط شلوغ تهران یا بهره بردن از امکانات آن، شب را در محیطی آرام و به ‌دور از هیاهوی پایتخت سپری کنید.

امکانات ساختمانVIP آرامیس پردیس

سازندگان ساختمان VIP آرامیس پردیس با در نظر گرفتن امکاناتی که در زیر تنها به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم، در تحقق شعار اصلی خود یعنی فراهم کردن «زندگی شایسته» برای تمام هموطنان، تلاش کرده‌اند:

  • خشکشویی مرکزی
  • جاروبرقی مرکزی
  • تراس
  • لابی شیک و امن
  • نگهبانی ۲۴ ساعته
  • فضای سبز
  • آرایشگاه
  • سالن ورزشی
  • استخر
  • حمام ترکی
  • سالن ماساژ
  • سالن اجتماعات
  • هماهنگی پزشکی

برای مشاهده جزئیات و تصاویر بیشتر، می‌توانید به صفحه ساختمان VIP آرامیس مراجعه کنید.

بهترین ساختمان آرامیس پردیس

 

چرا سکونت در ساختمان VIP آرامیس پردیس را باید به بهترین مناطق تهران ترجیح دهید؟

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از مجتمع‌های لوکس پایتخت در مناطق بالانشین آن ساخته شده‌اند. اما خرید یک واحد مسکونی در این مناطق به سرمایه بسیار زیادی نیاز دارد. بخواهیم مقایسه کنیم ارزش ملک در این نواحی، حتی در متراژهای مشابه، بسیار بالاتر از ساختمان VIP آرامیس پردیس است.

جدا از آن‌ همه ما می‌دانیم شلوغی پایتخت موضوعی کلافه‌کننده است و بسیاری از افراد حتی در بالاشهر آرامش لازم را تجربه نمی‌کنند.

اما خریداران واحدهای آرامیس می‌توانند با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر در خانه‌هایی با امکانات مشابه و حتی بهتر از مجتمع‌های مسکونی بالاشهر تهران سکونت گزینند.

از طرفی مجموعه مافی با ساخت ساختمان VIP آرامیس پردیس در منطقه‌ای که آب‌وهوای مساعدی دارد، ساکنان آن را از آلودگی پایتخت در نگه داشته‌ است. با این‌حال اگر نیاز به انجام کاری در تهران داشته باشید با طی مسافت کوتاهی می‌توانید به آن‌جا بروید.

مدیر مجموعه مافی بر این باور است که همه افراد جامعه حق دارند بدون در نظر گرفتن بودجه یا شرایط خود به زندگی ایده‌آلی که شایسته آن هستند، برسند و در خانه‌هایی با امکانات بسیار بالا زندگی کنند. بنابراین سکونت در ساختمان VIP آرامیس پردیس چنین فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن نهایی

زندگی شایسته حق هر انسانی است که از بارزترین ویژگی‌های آن می‌توانیم به داشتن مسکنی زیبا، ایمن و با امکانات رفاهی اشاره کنیم که در منطقه‌ای با آب‌وهوای مناسب واقع شده است.

اما با افزایش جمعیت و بالا رفتن تقاضا برای خرید مسکن در تهران، بسیاری از سازندگان سعی دارند تا با ساخت‌وسازهای بی‌رویه سود زیادی کسب کنند. گرچه متاسفانه اغلب این ساختمان‌ها از کمترین استاندارهای ایمنی و رفاهی برخوردار هستند و بسیاری از آن‌ها موقعیت مکانی مناسبی نیز ندارند.

به‌همین علت گروه مافی ( Mafi Group ) در راستای رسالت اصلی خود یعنی برطرف کردن هر سه نیاز اساسی انسان (خوراک، مسکن و پوشاک)، تلاش کرده است تا با ساخت ساختمان VIP آرامیس پردیس تجربه زندگی در شایسته‌ترین و بهترین خانه‌ها را به مردم هدیه دهد.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *