خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد اگر من یک پاک کن بودم

انشا در مورد اگر من یک پاک کن بودم

انشا دانش آموزی اگر من پاک کن بودم

انشا در مورد اگر من یک پاک کن بودم

انشا با موضوع اگر من پاک کن بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا اگر من پاک کن بودم

در حال تصور این موضوع هستم که اگر من یک پاک کن بودم چه کارهایی می‌توانستم انجام دهم و چه بلایی بر سر من می‌آمد؟

اگر من یک پاک کن بودم، رنگ بنفش داشتم و عطر گل‌های یاس می‌دادم. قد من بلند و اندامم لاغر می‌بود. پوششی کاغذی دور من پیچیده می‌شد تا صاحبم به راحتی از من استفاده کند. من فکر می‌کنم کسی که این پاک کن متعلق به او می‌شد یک کودک دبستانی در کلاس اول خواهد بود. او در حال آموختن الفباست و دوست دارد بی‌نقص باشد. بنابراین استفاده او از پاک کن بسیار زیاد است‌. این کودک بسیار مرتب و تمیز است و از وسایل خود به خوبی مراقبت می‌کند.

من و دیگر وسایل نوشتاری کودک در جامدادی زندگی می‌کنیم‌. من از تاریکی نمی‌ترسم زیرا اینجا دوستانی دارم که از یکدیگر مراقبت می‌کنیم. زمانی که نگهبان ما که زیپ نام دارد، کنار می‌رود، می‌توانیم روشنایی را ببینیم و متوجه می‌شویم که در مدرسه یا خانه هستیم. همچنین می‌توانیم به انجام کارهایی که برای آن‌ها ساخته‌ایم بپردازیم.

راستی من اگر پاک کن بودم، تراش را به عنوان دوست خود انتخاب می‌کردم. زیرا او نیز به مداد خدمت می‌کند و ما هر دو خدمتکاران مدادها هستیم. من دوست داشتم که پاک کن جاودان باشم و هیچ گاه تمام نشوم. وقتی که کودک از من استفاده کند، سرم کمی درد خواهد گرفت اما چون می‌دانم برای او سودمند هستم، می‌توانم این مسائل را تحمل کنم. من می‌توانم دوست کاغذ نیز باشم. او احتمالا به من می‌گوید مراقبش باشم تا پاره نشود. البته حق دارد که بترسد.

من اگر پاک کن بودم سعی می‌کردم مراقب نوشته‌های صاحبم باشم تا او را به سمت راستی و درستکاری هدایت کنم. شما نیز اگر خواستید پاک کن باشید نقش خود را به خوبی ایفا کنید.

پیشنهادی: انشای خواندنی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی _ نویسنده: حدیثه قاسمی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *