خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد اگر من دانشمند بودم

انشا در مورد اگر من دانشمند بودم

انشا دانش آموزی با موضوع اگر من دانشمند بودم

انشا اگر من دانشمند بودم

انشا با موضوع اگر من یک دانشمند بودم به صورت توصیفی و ذهنی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا اگر من دانشمند بودم

دانشمند بودن با تلاش کردن به دست می‌آید، هرکس که ذره‌ای استعداد و توانایی در زمینه علمی از خود سراغ دارد، با کمی تلاش و کوشش و سخت درس خواندن، قادر است که دانشمند شود.

اگر من دانشمند بودم سخت تلاش می‌کردم تا بهترین آنها باشم. درس می‌خواندم، علم خودم را به بقیه آموزش می‌دادم، به بچه‌هایی که امکان درس خواندن نداشتند کمک می‌کردم تا سواد بیاموزند و با کمک دوستان خودم به مردم کشورم خدمت می‌کردیم.

اگر من دانشمند بودم داروهایی می‌ساختم که در کشورم تولید نمی‌شود، آنها را به قیمت ارزان به مردم می‌دادم تا همه سلامت باشند. به کودکانی که در بیمارستان بستری هستند امید می‌دادم و کمک می‌کردم تا هرچه زودتر به خانه بروند.

شاید هم در زمینه مهندسی دانشمند بودم، آن‌وقت خانه‌های زیبایی می‌ساختم تا همه کسانی که خانه ندارند، صاحبخانه شوند. ماشین‌هایی می‌ساختم که همه بتوانند از آن استفاده کنند.

من دوست داشتم دانشمندی باشم که بتوانم یک دستگاه بزرگ بسازم، به داخل آن بروم و به آینده سفر کنم، آینده دور، در آنجا ببینم چه چیزهای جدیدی اختراع شده، چه اتفاقات جدیدی افتاده، چه کسانی روی زمین مدیریت می‌کنند. سپس به اینجا برگردم و دنیا را بسازم.

دوست داشتم بگردم و ببینم چه چیزی مردم سرزمینم را خوشحال می‌کند، آن را بسازم و به همه هدیه بدهم. فرمول‌های ریاضی را ساده می‌کردم و درس‌ها را شبیه بازی می‌کردم تا همه بچه‌ها را شاد کنم.

من اگر دانشمند بودم، چیزی می‌ساختم سریع‌تر از هواپیما، تا همه مردم بتوانند خیلی راحت به همه جای دنیا سفر کنند، مرزبندی‌ها دیگر معنایی نداشته باشد و سفر برای همه باشد، چه پولدار و چه بی‌پول.

دوست داشتم به سیاره‌های دیگر بروم و ببینم که آیا در آنجا موجوداتی زندگی می‌کنند؟ خاک آنجا به چه شکل است؟ آیا آنجا گیاهی می‌روید؟ ماه و خورشید در آنجا به چه شکلی دیده می‌شوند؟ دوست داشتم می‌توانستم دستگاهی بسازم تا به راحتی به فضا سفر کنم و جواب همه سؤالاتم را بگیرم.

من دوست داشتم دانشمند خوبی باشم، کسی که به همه مردمش کمک می‌کند و با همه مهربان است. دانشمند شدن غیرممکن نیست، فقط کافیست خوب درس بخوانیم، تلاش زیادی کنیم، از شکست‌ها نترسیم و همیشه به راه خود ادامه دهیم و در کنار آن از معلمان خوب خود کمک بگیریم.

پیشنهادی: انشای خواندنی در مورد اگر من …

انشا اختصاصی _ نویسنده: محیا بخشی فرد

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *