خانه » مهارت نوشتاری » انشا درباره اگر من یک ساعت بودم

انشا درباره اگر من یک ساعت بودم

انشا دانش آموزی درباره اگر من یک ساعت بودم

انشا درباره اگر من یک ساعت بودم

انشا با موضوع اگر من یک ساعت بودم به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا اگر من ساعت بودم

یکی از پرکاربردترین وسایلی که ما هر روزه با آن سر و کار داریم و کارهای‌مان را بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کنیم، ساعت است. روزی نیست که نپرسیم ساعت چند است یا به آن نگاهی نیندازیم. حتی وقتی از خواب بیدار می‌شویم اول ساعت را نگاه می‌کنیم. ساعت‌ها انواع مختلفی دارند مانند ساعت دیواری، ساعت مچی، ساعت هوشمند و…

اگر من یک ساعت بودم دوست نداشتم ساعت دیواری باشم. فکر کنید همیشه روی یک دیوار هستید و نمی‌توانید تکان بخورید و از یک جا ماندن دچار خستگی و بی حوصلگی شده‌اید.

اگر من یک ساعت بودم حتماً از مدام چرخیدن عقربه‌ها به دور خود، سرگیجه می‌گرفتم اما برای نشان دادن زمان دقیق، این سختی را به جان می‌خریدم. اگر من ساعتی بودم که قابلیت کوک کردن داشتم، حتماً صدای زنگی ملایم و آرامش بخش را برای بیدار کردن یا یادآوری نمودن کاری انتخاب می‌کردم چون دیده‌ام، ساعت‌هایی را که صدای زنگ ناخوشایندی داشته‌اند، بعد از زنگ زدن به این طرف و آن طرف پرت می‌شوند.

اگر من ساعت بودم دوست داشتم ساعت مچی گران قیمتی باشم تا از من بیشتر مراقبت کنند و هر بار که بر روی مچ آدم‌ها بسته می‌شوم آنها را به هرکجا که می‌روند مانند محل کار مهمانی، عروسی، مسافرت و غیره همراهی کنم و شریک لحظات خوب و بد آنها باشم. که همه اینها در برابر ساعت دیواری بودن یک امتیاز است.

اما به نظر من بهتر از همه اینها ساعت مچی هوشمند بودن است زیرا دیگر نیازی نیست زحمت بکشی و عقربه‌ها را به حرکت درآوری. در ساعت هوشمند خبری از عقربه نیست و همه چیز دیجیتالی است. بندهای رنگارنگ دارم و ظاهر من نیز قابل تغییر است.

فارغ از همه انواع ساعت‌ها و کاربرد آنها، اگر من یک ساعت بودم دوست داشتم زمانی که انسان‌ها به من نگاه می‌کنند خوشحال باشند و با دیدن ساعت به یاد اوقات خوشی که گذراندند بیفتند و متوجه نباشند که زمان چگونه گذشته است.

پیشنهادی: انشا با موضوعات اگر من …

انشا اختصاصی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

یک دیدگاه

  1. عالی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *